Är ni med i fb-gruppen BF Maj-Jun 2013i?
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Är ni med i fb-gruppen BF Maj-Jun 2013i?

    Kanske ni redan sagt det, men har isåfall glömt.. Där är det livlig aktivitet iallafall!
  2. 1
    Är ni med i fb-gruppen BF Maj-Jun 2013i? Kanske ni redan sagt det, men har isåfall glömt.. Där är det livlig aktivitet iallafall!
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Var hittar men den?
  4. 2
    Var hittar men den?
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    sök på; BF Maj-Juni 2013, så tror jag det kommer upp! Blev lite knas däruppe pga min hoppande dator
  6. 3
    sök på; BF Maj-Juni 2013, så tror jag det kommer upp! Blev lite knas däruppe pga min hoppande dator
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Japp! Hyfsat aktiv där. Skoj med den gruppen, full fart
  8. 4
    Japp! Hyfsat aktiv där. Skoj med den gruppen, full fart
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Ja!
  10. 5
    Ja!
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Den visste jag inte om men passar ju bra för mig, ska kolla in. Gud vad hon kickar i magen och nedåt känns som om foten vill komma ut där nere, rätt obehagligt må jag säga.
  12. 6
    Den visste jag inte om men passar ju bra för mig, ska kolla in. Gud vad hon kickar i magen och nedåt känns som om foten vill komma ut där nere, rätt obehagligt må jag säga.
  13. Medlem sedan
    Oct 2012
    #7
    Jag kan inte hitta länken, gått genom de 4 sidor som visas om man söker på " sök hela forumet"
  14. 7
    Jag kan inte hitta länken, gått genom de 4 sidor som visas om man söker på " sök hela forumet"
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
  16. Medlem sedan
    Oct 2012
    #9
    men gravidhjärna jag har då, missade ordet Facebook tack!
  17. 9
    men gravidhjärna jag har då, missade ordet Facebook tack!
  18. Medlem sedan
    Jan 2013
    #10
    Jag ansökte precis om att få gå med, någon som kommer från Stockholm som är med?
  19. 10
    Jag ansökte precis om att få gå med, någon som kommer från Stockholm som är med?
  20. Medlem sedan
    Mar 2013
    #11
    Jag kan inte hitta den, varken via länken eller om jag söker efter den. Kan någon bjuda in mig? Jag heter Kajsa Boström på fb, från sundsvall. Jag har bf 7 maj
  21. 11
    Jag kan inte hitta den, varken via länken eller om jag söker efter den. Kan någon bjuda in mig? Jag heter Kajsa Boström på fb, från sundsvall. Jag har bf 7 maj
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar