v13!!!
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    v13!!!

    Wohoo! Äntligen är den här!!
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  2. 1
    v13!!! Wohoo! Äntligen är den här!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    12+6 idag och i morgon 13+0! Första delmålet avklarat :-)

    I helgen blev det "officiellt" för oss. Skönt att slippa smyga med det längre....
  4. 2
    12+6 idag och i morgon 13+0! Första delmålet avklarat :-)

    I helgen blev det "officiellt" för oss. Skönt att slippa smyga med det längre....
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Underbart! Äntligen kan vi pusta ut lite!
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  6. 3
    Underbart! Äntligen kan vi pusta ut lite!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Samma här, 12+4 idag
  8. 4
    Samma här, 12+4 idag
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Men Jempa....hur kan du vara längre gången än mig, om jag är beräknad innan dig?
  10. 5
    Men Jempa....hur kan du vara längre gången än mig, om jag är beräknad innan dig?
  11. Medlem sedan
    Jun 2005
    #6
    Jag tror bi räknar fel. Jag är 12+1 idag. Alltså 12 fulla veckor + 1 dag. Alltså i v 13. När jag är i v 13+0 går jag in i v 14
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  12. 6
    Jag tror bi räknar fel. Jag är 12+1 idag. Alltså 12 fulla veckor + 1 dag. Alltså i v 13. När jag är i v 13+0 går jag in i v 14
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Hej. Sorry skyller lite graviditetshjärnan som inte riktigt fungerar :-)
    Det ska ju självklart vara 12 fullgågna veckor dvs igår var det 11+6 och idag 12+0.
  14. 7
    Hej. Sorry skyller lite graviditetshjärnan som inte riktigt fungerar :-)
    Det ska ju självklart vara 12 fullgågna veckor dvs igår var det 11+6 och idag 12+0.
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    Tycker det här med att räkna veckorna är väldigt förvirrande ... vet knappt vilken vecka jag är i för det är ju olika beroende på hur man kollar o räknar, enligt grav.kalendrarna som räknar ut efter senaste mensen så är hag i v.10 nu, enligt ul så var jag i v6 för 2 veckor sedan och alltså i v 8 nu??
  16. 8
    Tycker det här med att räkna veckorna är väldigt förvirrande ... vet knappt vilken vecka jag är i för det är ju olika beroende på hur man kollar o räknar, enligt grav.kalendrarna som räknar ut efter senaste mensen så är hag i v.10 nu, enligt ul så var jag i v6 för 2 veckor sedan och alltså i v 8 nu??
  17. Medlem sedan
    Jan 2010
    #9
    Det som blir uträknat på ul är oftast det som stämmer. Dock är det svårt att mäta storleken på fostret när den är så liten...jag var på ul och då gissade hon på mitten av vecka 6, sedan på nästa ul i mitten av v 10 visade det sig att jag var i v 12 exakt, för fostret var 52 mm.
  18. 9
    Det som blir uträknat på ul är oftast det som stämmer. Dock är det svårt att mäta storleken på fostret när den är så liten...jag var på ul och då gissade hon på mitten av vecka 6, sedan på nästa ul i mitten av v 10 visade det sig att jag var i v 12 exakt, för fostret var 52 mm.
  19. Medlem sedan
    Apr 2009
    #10
    hej på er.. jag är i v 11+2 så nu börjar man känna sig lite mer säker iaf... det känns skönt att ha börjat komma en bit på väg.... har redan ett ul inbokat,den 22/4 känns som en hel evighet dit dock..
  20. 10
    hej på er.. jag är i v 11+2 så nu börjar man känna sig lite mer säker iaf... det känns skönt att ha börjat komma en bit på väg.... har redan ett ul inbokat,den 22/4 känns som en hel evighet dit dock..
  21. Medlem sedan
    Feb 2013
    #11
    Jag är i vecka 12+3 idag och har tid för RUL den 15/4, det är också en evighet! Ser dock inte fram emot nu på fredag då jag ska göra en glukosbelastning...
  22. 11
    Jag är i vecka 12+3 idag och har tid för RUL den 15/4, det är också en evighet! Ser dock inte fram emot nu på fredag då jag ska göra en glukosbelastning...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar