Åh vad jag längtar!
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Åh vad jag längtar!

    2 dagar efter BF och jag sitter här med stora magen och bara längtar.. Vill träffa det lilla livet nuuu! Men det är väl bra att gå över tiden vad jag förstått, både för bebis och mig. Bebis får mer fett på kroppen och mina fogar och allt sånt får "lösas upp" lite till..

    Ingen slempropp har jag sett röken av heller..

    Förvärkar har jag, åh vad det spänner.. Starkare har dom blivit varje dag nu.. kanske dags snart?
  2. 1
    Åh vad jag längtar! 2 dagar efter BF och jag sitter här med stora magen och bara längtar.. Vill träffa det lilla livet nuuu! Men det är väl bra att gå över tiden vad jag förstått, både för bebis och mig. Bebis får mer fett på kroppen och mina fogar och allt sånt får "lösas upp" lite till..

    Ingen slempropp har jag sett röken av heller..

    Förvärkar har jag, åh vad det spänner.. Starkare har dom blivit varje dag nu.. kanske dags snart?
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Åh ja snart är det nog dags jag sitter här i gravidv.25 och längtar järnet , önskar jag vore du just nu. Hoppas du inte går över många dar till. Lycka till!
  4. 2
    Åh ja snart är det nog dags jag sitter här i gravidv.25 och längtar järnet , önskar jag vore du just nu. Hoppas du inte går över många dar till. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Förstår att du längtar! Jag gick två dagar över tiden och tyckte det kändes som en evighet! Men snart kommer det och då får man sin belöning!

    Hoppas din bebis kommer snart!
  6. 3
    Förstår att du längtar! Jag gick två dagar över tiden och tyckte det kändes som en evighet! Men snart kommer det och då får man sin belöning!

    Hoppas din bebis kommer snart!
  7. Medlem sedan
    Sep 2012
    #4
    Tiden går fort ska du se Det är den sista veckan (plus övertid) som känns som en evighet!
  8. 4
    Tiden går fort ska du se Det är den sista veckan (plus övertid) som känns som en evighet!
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Grattis till flickan! Jag vill också ha mitt lilla liv nu! 4 dagar och de ända som är skillnad är lite starkare förvärkar. Men inget mer, sååå frustrerande!
  10. 5
    Grattis till flickan! Jag vill också ha mitt lilla liv nu! 4 dagar och de ända som är skillnad är lite starkare förvärkar. Men inget mer, sååå frustrerande!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar