Freja föddes på alla hjärtans dag :)
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    Freja föddes på alla hjärtans dag :)

    blev igångsatt pga 30 timmar latensfas den 13/2 och kl 1:35 den 14/2 kom lilla Freja

    Hur går allt för er andra?
    ~ Freja 14/2/2013 ~
  2. 1
    Freja föddes på alla hjärtans dag :) blev igångsatt pga 30 timmar latensfas den 13/2 och kl 1:35 den 14/2 kom lilla Freja

    Hur går allt för er andra?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    grattis!

    Härligt att allt gått bra och välkommen Freja!

    Här är det fortfarande tre dagar kvar till BF och mycket förvärkar, en nerv i kläm i ena benet *aj* och plus 30 kilo tungt. Men i morrn är det fullmåne och sambon är övertygad om att det kommer att sätta fart på alltihopa, medan jag är glad om jag slipper gå 20 dagar till...
    Samtidigt vill jag minnas att det gör rätt ont att föda och att avslag och nyföding som vill amma konstant är rätt jobbigt, så jag ligger väl gärna här och latar mig några dagar till!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  4. 2
    grattis! Härligt att allt gått bra och välkommen Freja!

    Här är det fortfarande tre dagar kvar till BF och mycket förvärkar, en nerv i kläm i ena benet *aj* och plus 30 kilo tungt. Men i morrn är det fullmåne och sambon är övertygad om att det kommer att sätta fart på alltihopa, medan jag är glad om jag slipper gå 20 dagar till...
    Samtidigt vill jag minnas att det gör rätt ont att föda och att avslag och nyföding som vill amma konstant är rätt jobbigt, så jag ligger väl gärna här och latar mig några dagar till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Grattis!

    Nu längtar jag. På onsdag har jag bf. Känner bara av lite mol.
    Idag kl 10 ska jag till bm på den förhoppningsvis sista kontrollen. Ska även ta ett prov för att se så jag inte har fått havandeskapsförgiftning. Äg nog ingen fara men testar för säkerhetsskull. Har svullnat massor och det kliar endel. Jobbigaste är att fasta fram till kl 10. Redan nu är jag superhungrig och törstig som en tok!
  6. 3
    Grattis!

    Nu längtar jag. På onsdag har jag bf. Känner bara av lite mol.
    Idag kl 10 ska jag till bm på den förhoppningsvis sista kontrollen. Ska även ta ett prov för att se så jag inte har fått havandeskapsförgiftning. Äg nog ingen fara men testar för säkerhetsskull. Har svullnat massor och det kliar endel. Jobbigaste är att fasta fram till kl 10. Redan nu är jag superhungrig och törstig som en tok!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar