Marsbebis
_1302 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Marsbebis

    Som jag har sagt hela tiden, det är en marsbebis i magen. Två dagar kvar till bf och tre kvar utav denna månad. Bebis har inte visat en tendens till att vilja komma ut. Satsar på 3mars som var ursprungliga bf.
    var hos bm igår och hon försökte sig på en hinnsvepning men det var inte tillräckligt moget. Tappen var fortfarande långt bak men den hade väl börjat mjukna lite. Bebis är fixerad.

    jag fick lämna blodprov också. Har svullnat massor den sista veckan så hon tog det där gallsyratestet. Vet inte hur lång tid det skulle ta att få provsvaren men hon ska höra av sig i vilket fall.

    Komsikom lilla bebis
  2. 1
    Marsbebis Som jag har sagt hela tiden, det är en marsbebis i magen. Två dagar kvar till bf och tre kvar utav denna månad. Bebis har inte visat en tendens till att vilja komma ut. Satsar på 3mars som var ursprungliga bf.
    var hos bm igår och hon försökte sig på en hinnsvepning men det var inte tillräckligt moget. Tappen var fortfarande långt bak men den hade väl börjat mjukna lite. Bebis är fixerad.

    jag fick lämna blodprov också. Har svullnat massor den sista veckan så hon tog det där gallsyratestet. Vet inte hur lång tid det skulle ta att få provsvaren men hon ska höra av sig i vilket fall.

    Komsikom lilla bebis
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Jaha, totalt förvirrad eller vad. Tyckte att det var något konstigt när jag skrev inlägget tidigare. Bf är i morgon och det är två dagar kvar av denna månad
  4. 2
    Jaha, totalt förvirrad eller vad. Tyckte att det var något konstigt när jag skrev inlägget tidigare. Bf är i morgon och det är två dagar kvar av denna månad
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Nu har bebis 10h på sig att komma för att hinna med februari. Inte en känning så det blir en mars-bebis. Garanterat!
  6. 3
    Nu har bebis 10h på sig att komma för att hinna med februari. Inte en känning så det blir en mars-bebis. Garanterat!
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Samma här...

    inte minsta känning, så jag är rätt säker på ett marsbarn... Eller, jag känner mig inte ens säker på att h*n kommer komma ut alls!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  8. 4
    Samma här... inte minsta känning, så jag är rätt säker på ett marsbarn... Eller, jag känner mig inte ens säker på att h*n kommer komma ut alls!
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Samma här! Haha. Jag försöker känna NÅGONTING men nä
  10. 5
    Samma här! Haha. Jag försöker känna NÅGONTING men nä
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar