född 15/12 2012
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2012
    #1

    född 15/12 2012

    Hej! Är det någon mer som fått barn 15e december? Vår lilla tjej Leela bestämde sig för att komma då, fyra veckor för tidigt då hon var beräknad till 11e januari. Hon är född i vecka 36+0
    Hon närmar sig tremånaders kontrollen på bvc och vaccinering, läskigt!!! Nån mer som är lite skraj för dessa?
    Vore kul att veta hur ni andra har det med era decemberbarn och vad ni oroar er för osv.

    Detta är mitt första barn
  2. 1
    född 15/12 2012 Hej! Är det någon mer som fått barn 15e december? Vår lilla tjej Leela bestämde sig för att komma då, fyra veckor för tidigt då hon var beräknad till 11e januari. Hon är född i vecka 36+0
    Hon närmar sig tremånaders kontrollen på bvc och vaccinering, läskigt!!! Nån mer som är lite skraj för dessa?
    Vore kul att veta hur ni andra har det med era decemberbarn och vad ni oroar er för osv.

    Detta är mitt första barn
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Hej... Min tös kom den andra december och vi ska på vaccinering på tisdag. Jag tycker också det känns lite läskigt och hoppas verkligen att hon inte blir sjuk av den. Vi har än så länge fått vara friska, lite nysningar bara men aldrig feber. Ska se till att ha allt på plats utifall, termometer, Alvedon ...

    Annars har vi det toppen här hemma, jag Älskar att vara hemma med min lilla skrutt! Vi försöker att ta en promenad varje dag, men det blir kanske tre-fyra gånger i veckan. Idag är hon tre månader och då passade jag på att göra fotavtryck samt bada i badkaret.

    Jag däremot fyller år den 15 december, så grattis till din lilla, underbar dag att fylla år på!
  4. 2
    Hej... Min tös kom den andra december och vi ska på vaccinering på tisdag. Jag tycker också det känns lite läskigt och hoppas verkligen att hon inte blir sjuk av den. Vi har än så länge fått vara friska, lite nysningar bara men aldrig feber. Ska se till att ha allt på plats utifall, termometer, Alvedon ...

    Annars har vi det toppen här hemma, jag Älskar att vara hemma med min lilla skrutt! Vi försöker att ta en promenad varje dag, men det blir kanske tre-fyra gånger i veckan. Idag är hon tre månader och då passade jag på att göra fotavtryck samt bada i badkaret.

    Jag däremot fyller år den 15 december, så grattis till din lilla, underbar dag att fylla år på!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar