Ankgång idag :)
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Ankgång idag :)

    Hur mås det? Jag känner mig som en anka idag, flåsar känner mig stor och vaggar fram. Nu börjar det knaka i magen
  2. 1
    Ankgång idag :) Hur mås det? Jag känner mig som en anka idag, flåsar känner mig stor och vaggar fram. Nu börjar det knaka i magen
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Jag "ankar" mig fram jag med...bävar för hur de kommer vara om några veckor då det känns så tungt redan nu (v.26)..
  4. 2
    Jag "ankar" mig fram jag med...bävar för hur de kommer vara om några veckor då det känns så tungt redan nu (v.26)..
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Ja fasen vad magen har börjat växa, det syns för varje vecka och man undrar hur det kommer sluta
  6. 3
    Ja fasen vad magen har börjat växa, det syns för varje vecka och man undrar hur det kommer sluta
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    När jag är stel och har ont i fogarna brukar äldsta dottern retas lite, för inte går man som en catwalkmodell då direkt, haha
  8. 4
    När jag är stel och har ont i fogarna brukar äldsta dottern retas lite, för inte går man som en catwalkmodell då direkt, haha
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    haha nej alldeles sant :P
  10. 5
    haha nej alldeles sant :P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar