Var är ni allihopa?
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Var är ni allihopa?

    Jag tittar in då och då men här händer ju verkligen inte mycket.

    Är det så att alla har flytt till andra forum eller finns det fler som kikar in, men inte skriver eftersom ingen annan gör det?
    Kan vi inte försöka skaka liv i gruppen här igen nu när det faktiskt börjar närma sig BF?
  2. 1
    Var är ni allihopa? Jag tittar in då och då men här händer ju verkligen inte mycket.

    Är det så att alla har flytt till andra forum eller finns det fler som kikar in, men inte skriver eftersom ingen annan gör det?
    Kan vi inte försöka skaka liv i gruppen här igen nu när det faktiskt börjar närma sig BF?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Godmorgon
    Jag tror det är fler av oss som kikar in med inte skriver pga den låga aktiviteten. Ska vi kalla det ett moment 22?
    "We are not human beings having a spiritual experience.
    We are spiritual beings having a human experience."
    [Teilhard de Chardin]
  4. 2
    Godmorgon
    Jag tror det är fler av oss som kikar in med inte skriver pga den låga aktiviteten. Ska vi kalla det ett moment 22?
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    ja det är väl det det är... Men det går väl att ändra på?
  6. 3
    ja det är väl det det är... Men det går väl att ändra på?
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Att aktiviteten är så låg har faktiskt medfört att jag slutat titta in här, idag tittade jag dock in för att se om vår ankomstgrupp helt dött. Snacka om att FB var en dödsstöt.
  8. 4
    Att aktiviteten är så låg har faktiskt medfört att jag slutat titta in här, idag tittade jag dock in för att se om vår ankomstgrupp helt dött. Snacka om att FB var en dödsstöt.
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    Ja det kan man lugnt säga
  10. 5
    Ja det kan man lugnt säga
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Jag har kikat in här lite då och då men orkar sällan logga in för att skriva nåt :P Men skulle va kul om gruppen kom igång lite nu!
  12. 6
    Jag har kikat in här lite då och då men orkar sällan logga in för att skriva nåt :P Men skulle va kul om gruppen kom igång lite nu!
  13. Medlem sedan
    Mar 2007
    #7
    Jag stör mig verkligen på varje gång jag kollar forumet först och sedan loggar in blir tillbaka skickad till "första sidan" istället för att kunna fortsätta direkt i forumet! Blir inte direkt motiverad till att läsa forumet först och sedan logga in för att kunna skriva något, så bökigt. Nu försöker jag komma ihåg att logga in först och sedan läsa i forumet, men jag fattar inte varför AF inte kan få det att funka smidigare.
  14. 7
    Jag stör mig verkligen på varje gång jag kollar forumet först och sedan loggar in blir tillbaka skickad till "första sidan" istället för att kunna fortsätta direkt i forumet! Blir inte direkt motiverad till att läsa forumet först och sedan logga in för att kunna skriva något, så bökigt. Nu försöker jag komma ihåg att logga in först och sedan läsa i forumet, men jag fattar inte varför AF inte kan få det att funka smidigare.
  15. Medlem sedan
    Sep 2012
    #8
    Tror dom flästa är på fb ist
  16. 8
    Tror dom flästa är på fb ist
  17. Medlem sedan
    Jul 2012
    #9
    vlora - ja det är ju det som är grejjen... alla försvann
  18. 9
    vlora - ja det är ju det som är grejjen... alla försvann
  19. Medlem sedan
    Aug 2012
    #10
    jag är ej på fb. men inte här så mycket heller.
  20. 10
    jag är ej på fb. men inte här så mycket heller.
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11
    Facebook.

    Förstår att det är tråkigt för er som inte är med på FB (eller vill vara med i gruppen). Därinne är det full aktivitet, och många diskussioner.
    Kan förstå att man inte vill skriva både där & här.
    Här blir det ju mer offentligt, även icke-medlemmar kan gå in på AFF och läsa vad som skrivs. Gruppen på FB är sluten och bara medlemmarna kan läsa, så det känns lite intimare (även om vi nu närmar oss 100 medlemmar).
  22. 11
    Facebook.

    Förstår att det är tråkigt för er som inte är med på FB (eller vill vara med i gruppen). Därinne är det full aktivitet, och många diskussioner.
    Kan förstå att man inte vill skriva både där & här.
    Här blir det ju mer offentligt, även icke-medlemmar kan gå in på AFF och läsa vad som skrivs. Gruppen på FB är sluten och bara medlemmarna kan läsa, så det känns lite intimare (även om vi nu närmar oss 100 medlemmar).
  23. Medlem sedan
    Jul 2012
    #12
    Tråkigt att det blev så. Jag ser det tvärtom - jag har skyddade personuppgifter och kommer aldrig nånsin skaffa facebook. Jag vågar helt enkelt inte.

    Här kan jag däremot vara anonym och det finns inte en kotte som vet vem jag är.
  24. 12
    Tråkigt att det blev så. Jag ser det tvärtom - jag har skyddade personuppgifter och kommer aldrig nånsin skaffa facebook. Jag vågar helt enkelt inte.

    Här kan jag däremot vara anonym och det finns inte en kotte som vet vem jag är.
  25. Medlem sedan
    Jul 2012
    #13
    Tråkigt att det blev så. Jag ser det tvärtom - jag har skyddade personuppgifter och kommer aldrig nånsin skaffa facebook. Jag vågar helt enkelt inte.

    Här kan jag däremot vara anonym och det finns inte en kotte som vet vem jag är.
  26. 13
    Tråkigt att det blev så. Jag ser det tvärtom - jag har skyddade personuppgifter och kommer aldrig nånsin skaffa facebook. Jag vågar helt enkelt inte.

    Här kan jag däremot vara anonym och det finns inte en kotte som vet vem jag är.
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14
    Nej, det förstår jag då med de omständigheterna..!
  28. 14
    Nej, det förstår jag då med de omständigheterna..!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar