Foglossning ... not jippie...
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Foglossning ... not jippie...

    Har tidigare graviditeter inte haft några större besvär gällande foglossning. Men sen några dagar tillbaka har jag fått känningar i bäckenet som enligt min BM är foglossning. Ibland är det inte mer än känningar, men andra stunder är det allt annat än skönt. Kan inte heller springa eller ta annat än korta pensionärssteg... Så nu har jag fått en helt annan förståelse för er alla som kämpar med dessa smärtor under betydligt värre former.
  2. 1
    Foglossning ... not jippie... Har tidigare graviditeter inte haft några större besvär gällande foglossning. Men sen några dagar tillbaka har jag fått känningar i bäckenet som enligt min BM är foglossning. Ibland är det inte mer än känningar, men andra stunder är det allt annat än skönt. Kan inte heller springa eller ta annat än korta pensionärssteg... Så nu har jag fått en helt annan förståelse för er alla som kämpar med dessa smärtor under betydligt värre former.
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Äsch vad tråkigt att du ska få såna besvär!
    För min del har det blivit värre nu senaste veckan... innan har det varit mest "runt om" själva bäckenet men nu ilar det även ner över blygdbenet och rakt neråt så att säga... springa har jag nog inte gjort sedan i höstas Skyndar jag mig lite så får jag rejäla sammandragningar också dessutom... tur det inte är sååå länge kvar!
  4. 2
    Äsch vad tråkigt att du ska få såna besvär!
    För min del har det blivit värre nu senaste veckan... innan har det varit mest "runt om" själva bäckenet men nu ilar det även ner över blygdbenet och rakt neråt så att säga... springa har jag nog inte gjort sedan i höstas Skyndar jag mig lite så får jag rejäla sammandragningar också dessutom... tur det inte är sååå länge kvar!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Foglossning är verkligen ingen höjdare
  6. 3
    Foglossning är verkligen ingen höjdare
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar