oglossning blev värre, men är nu bättre!
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    oglossning blev värre, men är nu bättre!

    Min foglossning blev för ett tag sedan värre, kändes som någon slog in spikar i bäckenet vid mitt underliv. Men till min förvåning blev det faktiskt bättre. Gjorde inga större förändringar (tänkte redan på hur jag gick och satt) utom att jag la in en extra mjuk bäddmadrass i sängen, så nu har jag en så skööön säng att sova i. Läste ett tips om att hellre sova för mjukt än för hårt vid foglossningssmärta och det funkade för mig. Så alla ni som lider kanske kan få lite lindring genom att sova mjukare? Jag ville i alla fall dela med mig, så någon annan kanske kan få det lite bättre!
  2. 1
    oglossning blev värre, men är nu bättre! Min foglossning blev för ett tag sedan värre, kändes som någon slog in spikar i bäckenet vid mitt underliv. Men till min förvåning blev det faktiskt bättre. Gjorde inga större förändringar (tänkte redan på hur jag gick och satt) utom att jag la in en extra mjuk bäddmadrass i sängen, så nu har jag en så skööön säng att sova i. Läste ett tips om att hellre sova för mjukt än för hårt vid foglossningssmärta och det funkade för mig. Så alla ni som lider kanske kan få lite lindring genom att sova mjukare? Jag ville i alla fall dela med mig, så någon annan kanske kan få det lite bättre!
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Ja "Foglossning" skulle det ju stå...
  4. 2
    Ja "Foglossning" skulle det ju stå...
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Min foglossning har också kommit och gått lite på senaste tiden. Vissa dagar känns det rätt bra och jag störs inte allt för mycket av det även om det känns lite hela tiden. Men nu har det kommit ett skov igen och jag har väldigt ont i bäckenet och även inne i höfterna på ett annat sätt än tidigare.
  6. 3
    Min foglossning har också kommit och gått lite på senaste tiden. Vissa dagar känns det rätt bra och jag störs inte allt för mycket av det även om det känns lite hela tiden. Men nu har det kommit ett skov igen och jag har väldigt ont i bäckenet och även inne i höfterna på ett annat sätt än tidigare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar