Sjukskriven 25%
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Sjukskriven 25%

    Var till läkaren på mvc igår för att få ett sjukintyg. Hade tänkt jobba heltid i 4 veckor till men jag klarar faktiskt inte av det längre. Så nu går jag ner på 75% och hoppas på att det blir lättare att koncentrera sig när jag jobbar kortare dagar. Till största delen beror det på att jag sover så sjukt dåligt på nätterna. Vaknar hela tiden och får inte sova många timmar i sträck. Det tar verkligen knäcken på mig..

    Idag går jag in i vecka 34 och det känns otroligt skönt att det här börjar lida mot sitt slut. Längtar så enormt mycket efter vår lilla tjej! <3
  2. 1
    Sjukskriven 25% Var till läkaren på mvc igår för att få ett sjukintyg. Hade tänkt jobba heltid i 4 veckor till men jag klarar faktiskt inte av det längre. Så nu går jag ner på 75% och hoppas på att det blir lättare att koncentrera sig när jag jobbar kortare dagar. Till största delen beror det på att jag sover så sjukt dåligt på nätterna. Vaknar hela tiden och får inte sova många timmar i sträck. Det tar verkligen knäcken på mig..

    Idag går jag in i vecka 34 och det känns otroligt skönt att det här börjar lida mot sitt slut. Längtar så enormt mycket efter vår lilla tjej! <3
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Brukar säga att det alltid är trist att behöva bli sjukskriven, men fantastiskt att man kan bli det. Är själv i v 32, så jag börjar också se ljuset i tunneln =)

    Min foglossning har dock inte återkommit i styrka, utan nu räcker det med att jag tänker mig lite för gällande rörelser så är jag nästan helt smärtfri. Så skönt!

    Lider verkligen med dig! Att ha ont och inte få sova kan verkligen bryta ner en mentalt =(
  4. 2
    Brukar säga att det alltid är trist att behöva bli sjukskriven, men fantastiskt att man kan bli det. Är själv i v 32, så jag börjar också se ljuset i tunneln =)

    Min foglossning har dock inte återkommit i styrka, utan nu räcker det med att jag tänker mig lite för gällande rörelser så är jag nästan helt smärtfri. Så skönt!

    Lider verkligen med dig! Att ha ont och inte få sova kan verkligen bryta ner en mentalt =(
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Ja, nu jobbar jag bara 6 arbetsdagar till, sen är jag ledig det ska bli såå skönt! Då är det tre veckor tills det är beräknat, men hon får gärna komma ut en vecka tidigare tycker jag Dock är det kanske inte så troligt!
  6. 3
    Ja, nu jobbar jag bara 6 arbetsdagar till, sen är jag ledig det ska bli såå skönt! Då är det tre veckor tills det är beräknat, men hon får gärna komma ut en vecka tidigare tycker jag Dock är det kanske inte så troligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar