BM-besök idag v.29
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    BM-besök idag v.29

    v.28+5

    Hb 125
    Urinen var ua
    Socker 6.5 (högsta nånsin. Var där kl 8.30 och åt frukost kl 8 så kanske inte så konstigt)
    Blodtryck 120/77
    SF-mått 28-29 sa hon, men skrev 28 i journalen
    Bebisen snurrar nog fortfarande runt en del. Låg på tvären, för det fanns varken huvud eller rumpa neråt :P
    Hjärtljuden pendlade mellan 125 och 140. Höll sig mest kring 136 så det skrev hon in i journalen.

    Nästa besök blir 8/4, så nästan 3 veckor bort.
  2. 1
    BM-besök idag v.29 v.28+5

    Hb 125
    Urinen var ua
    Socker 6.5 (högsta nånsin. Var där kl 8.30 och åt frukost kl 8 så kanske inte så konstigt)
    Blodtryck 120/77
    SF-mått 28-29 sa hon, men skrev 28 i journalen
    Bebisen snurrar nog fortfarande runt en del. Låg på tvären, för det fanns varken huvud eller rumpa neråt :P
    Hjärtljuden pendlade mellan 125 och 140. Höll sig mest kring 136 så det skrev hon in i journalen.

    Nästa besök blir 8/4, så nästan 3 veckor bort.
  3. Medlem sedan
    Mar 2013
    #2
    Vad härligt att allt var bra med både dig och bebisen!
    Själv är jag i v.31 30+5 idag och har tid hos BM på måndag.
  4. 2
    Vad härligt att allt var bra med både dig och bebisen!
    Själv är jag i v.31 30+5 idag och har tid hos BM på måndag.
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Ja tänk tre veckor bort, snart snart snart... Vad skönt att allt såg så fint ut!! Min lilla sitter nog mest i magen me huvet på min högra sida av naveln
  6. 3
    Ja tänk tre veckor bort, snart snart snart... Vad skönt att allt såg så fint ut!! Min lilla sitter nog mest i magen me huvet på min högra sida av naveln
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    Samma datum jag ska dit ju Du gick till Varbergs MVC?
  8. 4
    Samma datum jag ska dit ju Du gick till Varbergs MVC?
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Går oftast i Veddige, men den 8:e ska jag till Varberg. Har Viveka, vem har du? Vilken tid ska du dit?
  10. 5
    Går oftast i Veddige, men den 8:e ska jag till Varberg. Har Viveka, vem har du? Vilken tid ska du dit?
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Vi går till Ingvor, kl 11 ska vi dit Men går iofs inte upp till övervåningen utan är på nedervåningen Ingvor håller till.
  12. 6
    Vi går till Ingvor, kl 11 ska vi dit Men går iofs inte upp till övervåningen utan är på nedervåningen Ingvor håller till.
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Viveka sitter också nere. Jag ska inte vara där förrän kl 14
  14. 7
    Viveka sitter också nere. Jag ska inte vara där förrän kl 14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar