Facebook grupp
_1308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Facebook grupp

    Har skapat en som heter Bebis sommaren 2013.
    Gjorde den hemlig vilket innebär att ni måste lägga till mig som vän för att jag ska kunna lägga till er. Jag tar bort från vännerlistan efter ni gått med i gruppen. Jag heter Pernilla Thorell och har svart/vit profilbild. :-)
  2. 1
    Facebook grupp Har skapat en som heter Bebis sommaren 2013.
    Gjorde den hemlig vilket innebär att ni måste lägga till mig som vän för att jag ska kunna lägga till er. Jag tar bort från vännerlistan efter ni gått med i gruppen. Jag heter Pernilla Thorell och har svart/vit profilbild. :-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    OBS

    Gruppen är helt osynlig för alla som inte är medlemmar. :-)
  4. 2
    OBS Gruppen är helt osynlig för alla som inte är medlemmar. :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Har skickat förfrågan till dig :-)
  6. 3
    Har skickat förfrågan till dig :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Har oxå skickat förfrågan! Bra initiativ!
  8. 4
    Har oxå skickat förfrågan! Bra initiativ!
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Jag går också in och addar nu! Va roligt!!
    Amandaexanimo - http://hesselgard,se - Saga 20100219, Tuvalie 20111003 och nummer 3 BF 20130813
  10. 5
    Jag går också in och addar nu! Va roligt!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2013
    #6
    Kul, ska kolla och skickar vänförfrågan!
  12. 6
    Kul, ska kolla och skickar vänförfrågan!
  13. Medlem sedan
    Mar 2013
    #7
    Hej igen, såg att du accepterat vänförfrågan och sökte nu på gruppnamnet men får ingen träff på det? Gör jag fel...?
  14. 7
    Hej igen, såg att du accepterat vänförfrågan och sökte nu på gruppnamnet men får ingen träff på det? Gör jag fel...?
  15. Medlem sedan
    May 2013
    #8
    Hej,jag har också addat dig
  16. 8
    Hej,jag har också addat dig
  17. Medlem sedan
    Jan 2009
    #9
    Hej! Jag har skickat förfrågan till dig nu, kul initiativ. Jag har knappt varit inne här mer än att jag kikat in några gånger. Men hoppas hänga med er i fb-gruppen! :-)
  18. 9
    Hej! Jag har skickat förfrågan till dig nu, kul initiativ. Jag har knappt varit inne här mer än att jag kikat in några gånger. Men hoppas hänga med er i fb-gruppen! :-)
  19. Medlem sedan
    Jan 2012
    #10
    Hej på er, finns ni kvar här inne? Vore ju hemskt tråkigt om ni försvann till Facebook. Någon som använder vår graviditetskalender?

    // Stina
    * Redax på Allt för föräldrar *
  20. 10
    Hej på er, finns ni kvar här inne? Vore ju hemskt tråkigt om ni försvann till Facebook. Någon som använder vår graviditetskalender?

    // Stina
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar