Fläckar på bröstet?
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Fläckar på bröstet?

    Jag fattar inte vad de är, nya leverfläckar? De är små, vissa större men inte stora direkt.. ser ut som leverfläckar, fast någon av de när man tar med fingret på de känns som sår? Fast de ser inte ut som sår. Små bruna fläckar helt enkelt.. Är de normalt? ;/ Är precis vid bröstvårtan..
    Victoria

    - Dotter 28/6-13 <3
  2. 1
    Fläckar på bröstet? Jag fattar inte vad de är, nya leverfläckar? De är små, vissa större men inte stora direkt.. ser ut som leverfläckar, fast någon av de när man tar med fingret på de känns som sår? Fast de ser inte ut som sår. Små bruna fläckar helt enkelt.. Är de normalt? ;/ Är precis vid bröstvårtan..
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Hör med BM..säkert inget farligt men man ska ju va försiktig å uppmärksam på fläckar så jag skulle kolla...
  4. 2
    Hör med BM..säkert inget farligt men man ska ju va försiktig å uppmärksam på fläckar så jag skulle kolla...
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Vid min förra och första graviditet uppmärksammade jag liknade häpet. Då mina bröst blev större så blev även små fläckar jag inte tidigare uppmärksammat även de större. Det irriterade mig men inget farligt,
  6. 3
    Vid min förra och första graviditet uppmärksammade jag liknade häpet. Då mina bröst blev större så blev även små fläckar jag inte tidigare uppmärksammat även de större. Det irriterade mig men inget farligt,
  7. Medlem sedan
    Oct 2012
    #4
    BM sa att de inte va något farligt men om jag ville kunde jag höra av mig till min vårdcentral så en läkare fick kolla också.
    Victoria

    - Dotter 28/6-13 <3
  8. 4
    BM sa att de inte va något farligt men om jag ville kunde jag höra av mig till min vårdcentral så en läkare fick kolla också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar