Snart 52, jag behöver inte mens längre!
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    May 1998
    #1

    Snart 52, jag behöver inte mens längre!

    Nu räcker det, jag är sååå himla trött på mens, tamponger, bindor och hämmat sex varenda månad. Det får gärna sluta nu! Lite konstigt och extra oregelbundet (har aldrig varit regelbunden) är det, men det visar inga tecken på att upphöra. 19-38 dagar i intervallet, helt j-la oberäkneligt och sååå onödigt!! Jag är färdig! Sluta nu!

    Tack för att du lyssnade på (läste) det här tämligen onödiga och trista inlägget... :-)
  2. 1
    Snart 52, jag behöver inte mens längre! Nu räcker det, jag är sååå himla trött på mens, tamponger, bindor och hämmat sex varenda månad. Det får gärna sluta nu! Lite konstigt och extra oregelbundet (har aldrig varit regelbunden) är det, men det visar inga tecken på att upphöra. 19-38 dagar i intervallet, helt j-la oberäkneligt och sååå onödigt!! Jag är färdig! Sluta nu!

    Tack för att du lyssnade på (läste) det här tämligen onödiga och trista inlägget... :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Snart 45 och jag behöver inte den jag heller Oregelbundenheten skall föregå menopausen så hoppet finns
  4. 2
    Snart 45 och jag behöver inte den jag heller Oregelbundenheten skall föregå menopausen så hoppet finns
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Den har inte visat sig på flera månader nu . Jag är 53
  6. 3
    Den har inte visat sig på flera månader nu . Jag är 53
  7. Medlem sedan
    May 1998
    #4
    *viskar* det är mer än två månader sen sist.... knappast sista gången, men det glesar ut nu... TACK! för det...
  8. 4
    *viskar* det är mer än två månader sen sist.... knappast sista gången, men det glesar ut nu... TACK! för det...
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Jag är 43 år och fyller 44 år i Okt. Har två barn som är födda 00 och 02. 13 år och 11 år. Har mens nu som är regelbunden. Har försökt att blir gravid med tredje barnet ett tag nu. Nu får kroppen bestämma sig någon gång nu. Vill inte kroppen att jag ska blir gravid då kan den väl sluta ger mig mensen. Nu eller aldrig. säger jag då.
  10. 5
    Jag är 43 år och fyller 44 år i Okt. Har två barn som är födda 00 och 02. 13 år och 11 år. Har mens nu som är regelbunden. Har försökt att blir gravid med tredje barnet ett tag nu. Nu får kroppen bestämma sig någon gång nu. Vill inte kroppen att jag ska blir gravid då kan den väl sluta ger mig mensen. Nu eller aldrig. säger jag då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar