Nu är vår lilla tjej 4 månader! Och jag har varken haft tid eller ork att logga in här. Det verkar ingen annan heller ha! Haha..

Det tog 3 månader innan jag kunde lägga ner Noomi. Så det kändes som om jag var gravid 3 extramånader. Hon åt och åt och åt och ville absolut inte ligga nån annanstans än på mig eller maken. Puh.
Men så vid 3 månader så ändrades allt på en vecka och nu ligger hon gärna och jollrar i babysittern eller på en filt. Hon sover i spjälsängen på natten men vaknar 1-2 ggr för att äta. Men däremellan så får jag sova utan henne vilket är fantastiskt skönt. Man sover lite oroligt med en bebis längs med kroppen (låg och ammade nätterna igenom innan).

Hur har ni det?! Går det bra för alla? Får ni sova nått?

Med storebror går det fortfarande bra. Dom har redan mycket glädje av varandra, vilket är så roligt att se. Sonen som är 3,5 gullar och pratar och leker med sin syrra. Han klappar och pussar och ger henne komplimang efter komplimang! Skönt när det funkar. Iallafall än så länge.


Jag hoppas att ni alla mår bra. Skriv gärna en rad eller två, jag ska försöka logga in här lite oftare.

Kram!