Nyfiken!
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    Nyfiken!

    Vi har säkert redan skrivit det här någonstans, men det verkar ju ha kommit en del nya hit. Så jag undrar var bor alla och hur gamla är alla? Jag är nyfiken!

    Jag bor i Boxholm, i södra Östergötland, är född -92, blir alltså 21 i år och det är mitt första barn!
  2. 1
    Nyfiken! Vi har säkert redan skrivit det här någonstans, men det verkar ju ha kommit en del nya hit. Så jag undrar var bor alla och hur gamla är alla? Jag är nyfiken!

    Jag bor i Boxholm, i södra Östergötland, är född -92, blir alltså 21 i år och det är mitt första barn!
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Jag heter Paulina och bor i Varberg (Halland). Född -90 och blir därmed 23 år i år. Väntar mitt andra barn och min andra dotter, det kommer skilja ganska exakt ett år på mina döttrar.
  4. 2
    Jag heter Paulina och bor i Varberg (Halland). Född -90 och blir därmed 23 år i år. Väntar mitt andra barn och min andra dotter, det kommer skilja ganska exakt ett år på mina döttrar.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    He he vad gammal jag kände mig helt plötsligt!!
    Bor i Sollentuna /Stockholm väntar mitt andra barn första är född-04.
    Jag är 35år blir 36! född -77. Som sagt känner mig gammal nu!!
  6. 3
    He he vad gammal jag kände mig helt plötsligt!!
    Bor i Sollentuna /Stockholm väntar mitt andra barn första är född-04.
    Jag är 35år blir 36! född -77. Som sagt känner mig gammal nu!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2012
    #4
    Jag bor i Ås som ligger 1 mil utanför Östersund i jämtland. Jag fyller 33 och väntar mitt första barn.
  8. 4
    Jag bor i Ås som ligger 1 mil utanför Östersund i jämtland. Jag fyller 33 och väntar mitt första barn.
  9. Medlem sedan
    Jan 2013
    #5
    Jag bor nedanför Halmstad kan man säga för å göra det lättare än att säga Genevad som ingen härifrån vet var det är
    Blir 26år i juli, född 87 då å väntar första barnet
    Har också märkt av massa nya, så roligt att gruppen växer i takt med magarna!
  10. 5
    Jag bor nedanför Halmstad kan man säga för å göra det lättare än att säga Genevad som ingen härifrån vet var det är
    Blir 26år i juli, född 87 då å väntar första barnet
    Har också märkt av massa nya, så roligt att gruppen växer i takt med magarna!
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Jag bor i Stockholm och är född -84, blir 29 strax efter midsommar. Väntar på mitt tredje barn (har 2 döttrar sen innan).
  12. 6
    Jag bor i Stockholm och är född -84, blir 29 strax efter midsommar. Väntar på mitt tredje barn (har 2 döttrar sen innan).
  13. Medlem sedan
    Jan 2012
    #7
    Heter Elin, bor i Karlskrona och blir 23 innan midsommar detta är mitt och sambons första
  14. 7
    Heter Elin, bor i Karlskrona och blir 23 innan midsommar detta är mitt och sambons första
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    Jag bor i Göteborg, är 22 år gammal och väntar mitt andra barn :-)
  16. 8
    Jag bor i Göteborg, är 22 år gammal och väntar mitt andra barn :-)
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    Jag är 33 år och väntar mitt andra barn har en tjej som blir 7 år sen innan Bor lite utanför Kalmar.
  18. 9
    Jag är 33 år och väntar mitt andra barn har en tjej som blir 7 år sen innan Bor lite utanför Kalmar.
  19. Medlem sedan
    Jan 2013
    #10
    Jag heter Caroline. Är född -80, blir alltså 33 i höst och jag väntar mitt och sambons första barn. Vi är bosatta i Södertälje.
  20. 10
    Jag heter Caroline. Är född -80, blir alltså 33 i höst och jag väntar mitt och sambons första barn. Vi är bosatta i Södertälje.
  21. Medlem sedan
    Dec 2012
    #11
    Jag heter Elin, bor utanför Örebro och är snart 31 år. Väntar mitt första barn 1 juli 2013
  22. 11
    Jag heter Elin, bor utanför Örebro och är snart 31 år. Väntar mitt första barn 1 juli 2013
  23. Medlem sedan
    May 2011
    #12
    Bor i Skåne, så långt söderut man kan komma. Är född -84, blir 29 i augusti och har en dotter som är 18 månader.
  24. 12
    Bor i Skåne, så långt söderut man kan komma. Är född -84, blir 29 i augusti och har en dotter som är 18 månader.
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13
    Har inte skrivit här på jättelänge. Men jag bor i Västergötland, i en stad norr om Göteborg. Är snart 35 år och väntar mitt fjärde barn. Har tre pojkar på 10,8 och 4 år.
  26. 13
    Har inte skrivit här på jättelänge. Men jag bor i Västergötland, i en stad norr om Göteborg. Är snart 35 år och väntar mitt fjärde barn. Har tre pojkar på 10,8 och 4 år.
  27. Medlem sedan
    Oct 2010
    #14
    Jag heter Camilla, bor i Belgien men kommer från en by mellan Varberg & Borås i Västra götaland. Född -79, är 34 år och väntar mitt andra barn, ännu en liten kille. Kommer bli nästan exakt på dagen 1 år mellan bröderna. Har två styvbarn på 11 & 10 år.
  28. 14
    Jag heter Camilla, bor i Belgien men kommer från en by mellan Varberg & Borås i Västra götaland. Född -79, är 34 år och väntar mitt andra barn, ännu en liten kille. Kommer bli nästan exakt på dagen 1 år mellan bröderna. Har två styvbarn på 11 & 10 år.
  29. Medlem sedan
    Apr 2013
    #15
    Heter Sara och har precis hittat till det här forumet
    Bor i Karlskoga, är 26 år och väntar mitt första barn 20 juli.
  30. 15
    Heter Sara och har precis hittat till det här forumet
    Bor i Karlskoga, är 26 år och väntar mitt första barn 20 juli.
  31. Medlem sedan
    May 2011
    #16
    Jag är 26 år och bor i Partille utanför Göteborg. Väntar mitt andra barn 9 juli.
  32. 16
    Jag är 26 år och bor i Partille utanför Göteborg. Väntar mitt andra barn 9 juli.
  33. Medlem sedan
    Feb 2013
    #17
    Hej på er

    Heter Jennie, väntar första barnet, bor i Västerås och är 27 år.
    Skapa din egen verklighet.
  34. 17
    Hej på er

    Heter Jennie, väntar första barnet, bor i Västerås och är 27 år.
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
    Jag heter Juia och är 20 år och väntar mitt första barn, bor på Öland men söker bostad inne i Kalmar
  36. 18
    Jag heter Juia och är 20 år och väntar mitt första barn, bor på Öland men söker bostad inne i Kalmar
  37. Medlem sedan
    Jul 2007
    #19
    Då kanske du vill ta en barnvans promenad någon gång Julia, Jag har bil så jag kan mötas lite vart som Bor Trekanten mellan Kalmar och Nybro.
  38. 19
    Då kanske du vill ta en barnvans promenad någon gång Julia, Jag har bil så jag kan mötas lite vart som Bor Trekanten mellan Kalmar och Nybro.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar