Nu är det riktigt nära!
_1305 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Nu är det riktigt nära!

    Jag har BF den 6 maj och börjar känna mig lite pirrig inför förlossningen! Är inte rädd för smärtan och så utan mer bara spänd och nyfiken på hur det ska kännas. Jag har ju egentligen ingen aning om vad jag ska förvänta mig och det verkar vara så extremt olika hur förlossningsförloppet går samt hur man upplever hela situationen. Jag längtar sååååå mycket efter vår lilla plutt där inne! <3
  2. 1
    Nu är det riktigt nära! Jag har BF den 6 maj och börjar känna mig lite pirrig inför förlossningen! Är inte rädd för smärtan och så utan mer bara spänd och nyfiken på hur det ska kännas. Jag har ju egentligen ingen aning om vad jag ska förvänta mig och det verkar vara så extremt olika hur förlossningsförloppet går samt hur man upplever hela situationen. Jag längtar sååååå mycket efter vår lilla plutt där inne! <3
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Ja inte långt kvar. Är beräknad till 24/5 men blir nog innan det.

    Fick ett ep anfall i måndags och låg inne tills igår onsdag. Får jag fler anfall så sätter dom igång mig eller snittar.

    Har haft jätte mycket sammandragningar och kraftiga sedan måndags kväll så dom tror inte jag går tiden ut.
  4. 2
    Ja inte långt kvar. Är beräknad till 24/5 men blir nog innan det.

    Fick ett ep anfall i måndags och låg inne tills igår onsdag. Får jag fler anfall så sätter dom igång mig eller snittar.

    Har haft jätte mycket sammandragningar och kraftiga sedan måndags kväll så dom tror inte jag går tiden ut.
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Oj, ja det låter ju som att det är stor chans att det blir tidigare för dig då Hoppas allt går bra!
  6. 3
    Oj, ja det låter ju som att det är stor chans att det blir tidigare för dig då Hoppas allt går bra!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Ja snart är det dags:-) Hur spännande som helst!!

    (på besök från akomst 2013/11)

    Kram!
  8. 4
    Ja snart är det dags:-) Hur spännande som helst!!

    (på besök från akomst 2013/11)

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Blev en tur till kk dig igen då jag fick ett anfall till. Men dr vi träffade idag sa att dom startar bara mig om dom ser att bebisen i te återhämtar sig efter anfallet. Så jag kan i princip ha ett anfall varige dag utan att dom startar det. Bara han återhämtar sig och ser ut att må bra.
  10. 5
    Blev en tur till kk dig igen då jag fick ett anfall till. Men dr vi träffade idag sa att dom startar bara mig om dom ser att bebisen i te återhämtar sig efter anfallet. Så jag kan i princip ha ett anfall varige dag utan att dom startar det. Bara han återhämtar sig och ser ut att må bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar