Dagkräm med solskydd. Vad använder ni?
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Dagkräm med solskydd. Vad använder ni?

    Hej! Jag är ute och jobbar mycket på dagarna och känner att jag behöver ha ett solskydd i ansiktet. Men vill inte kleta in mig med sånt som jag använder till kroppen på sommaren. Jag använder nu Dermalogicas Smoothing Cream och den gillar jag som dagkräm. Någon som provat någon av deras dagkrämer med spf? Eller har nu lite andra tips på bra dagkrämer med solskydd?
  2. 1
    Dagkräm med solskydd. Vad använder ni? Hej! Jag är ute och jobbar mycket på dagarna och känner att jag behöver ha ett solskydd i ansiktet. Men vill inte kleta in mig med sånt som jag använder till kroppen på sommaren. Jag använder nu Dermalogicas Smoothing Cream och den gillar jag som dagkräm. Någon som provat någon av deras dagkrämer med spf? Eller har nu lite andra tips på bra dagkrämer med solskydd?
  3. Medlem sedan
    May 2016
    #2
    Jag jobbar med Dermalogica och kunder som använder Skin smoothing creme brukar tycka om super sensitive creme spf 30,prova den! ☺
  4. 2
    Jag jobbar med Dermalogica och kunder som använder Skin smoothing creme brukar tycka om super sensitive creme spf 30,prova den! ☺
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar