Nykomling
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Nykomling

    Jag ville bara säga Hej här är jag och jag vill också vara med!
    Gravid med 4e barnet (5e i familjen då jag har en bonusdotter).

    De tidigare barnen är
    tjej -01 (bonus)
    kille -02
    tjej -05
    tjej -12

    Jag mår ok nu men har varit fasligt illamående. Brukar få rejäl foglossning men jag håller tummarna att det inte blir så den här gången..
    Förövrigt är jag lärare/förskollärare, jobbar 75% inom förskolan, bor i Västmanland, har sambo och Fibromyalgi men ingen hund ;-P

    Ja det var jag.. Hej hej
  2. 1
    Nykomling Jag ville bara säga Hej här är jag och jag vill också vara med!
    Gravid med 4e barnet (5e i familjen då jag har en bonusdotter).

    De tidigare barnen är
    tjej -01 (bonus)
    kille -02
    tjej -05
    tjej -12

    Jag mår ok nu men har varit fasligt illamående. Brukar få rejäl foglossning men jag håller tummarna att det inte blir så den här gången..
    Förövrigt är jag lärare/förskollärare, jobbar 75% inom förskolan, bor i Västmanland, har sambo och Fibromyalgi men ingen hund ;-P

    Ja det var jag.. Hej hej
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Hej hej Lovica! Välkommen hit säg till om du vill komma med i gruppen på fb där vi pratar om allt.
  4. 2
    Hej hej Lovica! Välkommen hit säg till om du vill komma med i gruppen på fb där vi pratar om allt.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    absolut vill jag vara med i den. Är den "osynlig" för andra och att ingen av mina vänner kan se om jag skriver i gruppen? Jag har inte berättat för så många än.. Vill ni ha min mailadress eller vad behövs? Isf är den [email protected]
  6. 3
    absolut vill jag vara med i den. Är den "osynlig" för andra och att ingen av mina vänner kan se om jag skriver i gruppen? Jag har inte berättat för så många än.. Vill ni ha min mailadress eller vad behövs? Isf är den [email protected]
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar