Viktuppgång?
_1311 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2013
    #1

    Viktuppgång?

    Går in i v.17 på söndag och inte gått upp mer än ett kilo. Vågen verkar ha fassnat på 49.8..
    Är rätt liten sen innan (156cm/48,5kg) men jag tycker det borde hänt mer på 17 veckor?

    Hur är det för er?
  2. 1
    Viktuppgång? Går in i v.17 på söndag och inte gått upp mer än ett kilo. Vågen verkar ha fassnat på 49.8..
    Är rätt liten sen innan (156cm/48,5kg) men jag tycker det borde hänt mer på 17 veckor?

    Hur är det för er?
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Är i vecka 15+1 och har gått ner 7 kilo sen graviditetstestet.. Har varit lite orolig att bebisen inte ska växa som den ska, när jag mått så illa och haft dålig matlust.

    Men idag på UL så mätte bebisen 15+4 så den har inte tagit skada av det!

    Det är säkert ingen fara, min BM sa att vissa inte går upp mkt utan bara något kilo. Och då får man tänka att det är mindre att gå ner sen kram

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
    Följ gärna våran kamp på http://onskanomettbarn.spotlife.se/

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~
  4. 2
    Är i vecka 15+1 och har gått ner 7 kilo sen graviditetstestet.. Har varit lite orolig att bebisen inte ska växa som den ska, när jag mått så illa och haft dålig matlust.

    Men idag på UL så mätte bebisen 15+4 så den har inte tagit skada av det!

    Det är säkert ingen fara, min BM sa att vissa inte går upp mkt utan bara något kilo. Och då får man tänka att det är mindre att gå ner sen kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar