Nämen, kan man checka ut några år nu?
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    May 1998
    #1

    Nämen, kan man checka ut några år nu?

    Har drabbats av så vidriga vallningar och svettningar måååånga gånger per dygn sen ett par veckor tillbaka. Minns hur min mamma hade det, hon led verkligen... och jag förstår vad hon upplevde, det här är vidrigt!

    Både mamma och mormor fick östrogenrelaterad bröstcancer, jag vill verkligen inte äta östrogen.... har läst att det mesta (allt?) hälokostrelaterat är crap. Akupunktur funkar för vissa.

    Råd, någon...?
  2. 1
    Nämen, kan man checka ut några år nu? Har drabbats av så vidriga vallningar och svettningar måååånga gånger per dygn sen ett par veckor tillbaka. Minns hur min mamma hade det, hon led verkligen... och jag förstår vad hon upplevde, det här är vidrigt!

    Både mamma och mormor fick östrogenrelaterad bröstcancer, jag vill verkligen inte äta östrogen.... har läst att det mesta (allt?) hälokostrelaterat är crap. Akupunktur funkar för vissa.

    Råd, någon...?
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Jag hade också de problemen under ett par månader, sedan försvann det helt. Så nu inga problem. sedan flera månader tillbaka. Så det behöver inte betyda att det ska vara så för någon längre tid. Eller så kommer det tillbaka igen, men inga tecken på det.
  4. 2
    Jag hade också de problemen under ett par månader, sedan försvann det helt. Så nu inga problem. sedan flera månader tillbaka. Så det behöver inte betyda att det ska vara så för någon längre tid. Eller så kommer det tillbaka igen, men inga tecken på det.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Jag köpte Remifemin på Apoteket, hjälpte jättebra, har inga som helst problem nu.
  6. 3
    Jag köpte Remifemin på Apoteket, hjälpte jättebra, har inga som helst problem nu.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar