Någon i centrala Sthlm? :)
_1308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Någon i centrala Sthlm? :)

    Hej hej, väntar vårt första barn 28/8 . Bor på Kungsholmen och skulle jättegärna vilja lära känna andra blivande mammor i närheten!
  2. 1
    Någon i centrala Sthlm? :) Hej hej, väntar vårt första barn 28/8 . Bor på Kungsholmen och skulle jättegärna vilja lära känna andra blivande mammor i närheten!
  3. Medlem sedan
    Mar 2013
    #2
    Hej hej,

    Jag väntar också vårt första barn som är beräknad till den 24/8.
    Bor i Bandhagen så inte jätte långt från Kungsholmen.
    Vet ni om det bli en tjej eller kille?

    //Linda
  4. 2
    Hej hej,

    Jag väntar också vårt första barn som är beräknad till den 24/8.
    Bor i Bandhagen så inte jätte långt från Kungsholmen.
    Vet ni om det bli en tjej eller kille?

    //Linda
  5. Medlem sedan
    Dec 2012
    #3
    Hej! Jag bor i Kristineberg och väntar första barnet den 5/8. Är 33 år. Träffar också gärna likasinnade. :-)
  6. 3
    Hej! Jag bor i Kristineberg och väntar första barnet den 5/8. Är 33 år. Träffar också gärna likasinnade. :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2013
    #4
    Jag väntar mitt första den 6 september, bor i västerort! Det finns en grupp på facebook som heter Stockholmsmammor 2013, gå med i den om det går, där planeras mammaträffar och lite allt möjligt

    Om ni vill gå med men inte hittar gruppen så skicka PM till mig!
  8. 4
    Jag väntar mitt första den 6 september, bor i västerort! Det finns en grupp på facebook som heter Stockholmsmammor 2013, gå med i den om det går, där planeras mammaträffar och lite allt möjligt

    Om ni vill gå med men inte hittar gruppen så skicka PM till mig!
  9. Medlem sedan
    Jun 2013
    #5
    Hej Stockholmsmammor!
    Jag fick en liten Alicia den 22/8 och är sugen på att träffa andra mammor för promenader, fika och liknande. Vi bor i Solna (Råsunda) men har inget emot att röra på oss. Hör av er om ni är intresserade :-)
    Sanna
  10. 5
    Hej Stockholmsmammor!
    Jag fick en liten Alicia den 22/8 och är sugen på att träffa andra mammor för promenader, fika och liknande. Vi bor i Solna (Råsunda) men har inget emot att röra på oss. Hör av er om ni är intresserade :-)
    Sanna
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar