Ultraljud i förra veckan =)
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Ultraljud i förra veckan =)

    Allt såg bra ut och vi fick några väldigt fina bilder! Vilken skillnad det är på ultraljuden nu och för 10 år sedan när jag var gravid med min äldsta! Nu fick vi till och med ett par bra bilder på Litens fötter under ifrån, fantastiskt! Och tänk dom såg vad Liten har för kön och det är en liten tjej i min mage! Att få reda på vad det är som gömmer sig där inne i magen blir som en liten del av förlossningen för mig. Mina större barn önskade sig verkligen en lillasyster den här gången och min stora flicka grät av glädje två gånger under kvällen... Hon är stundtals aningens trött på sin 2-åriga lillebror och har väl intalat sig att med en lillasyster kommer hon kunna leka på ett helt annat sätt. Om det blir så återstår väl att se ;-)
  2. 1
    Ultraljud i förra veckan =) Allt såg bra ut och vi fick några väldigt fina bilder! Vilken skillnad det är på ultraljuden nu och för 10 år sedan när jag var gravid med min äldsta! Nu fick vi till och med ett par bra bilder på Litens fötter under ifrån, fantastiskt! Och tänk dom såg vad Liten har för kön och det är en liten tjej i min mage! Att få reda på vad det är som gömmer sig där inne i magen blir som en liten del av förlossningen för mig. Mina större barn önskade sig verkligen en lillasyster den här gången och min stora flicka grät av glädje två gånger under kvällen... Hon är stundtals aningens trött på sin 2-åriga lillebror och har väl intalat sig att med en lillasyster kommer hon kunna leka på ett helt annat sätt. Om det blir så återstår väl att se ;-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2012
    #2
    Grattis till ett lyckat ul!

    Tycker precis som du att det är sådan skillnad på undersökningen nu och för några år sedan. Vi bodde tidigare i en annan region och jag vet inte om det beror på att jag senast väntade barn 2008 eller om det är för att vi nu flyttat och bytt region, men vilken skillnad att göra ul här i Lund. Låååång, supernoggrann undersökning där bm förklarade precis allt jättenoga. Kändes jättebra!

    Vi vet också vad vi väntar, har inte tagit reda på det de andra gångerna men nu kändes det rätt.
  4. 2
    Grattis till ett lyckat ul!

    Tycker precis som du att det är sådan skillnad på undersökningen nu och för några år sedan. Vi bodde tidigare i en annan region och jag vet inte om det beror på att jag senast väntade barn 2008 eller om det är för att vi nu flyttat och bytt region, men vilken skillnad att göra ul här i Lund. Låååång, supernoggrann undersökning där bm förklarade precis allt jättenoga. Kändes jättebra!

    Vi vet också vad vi väntar, har inte tagit reda på det de andra gångerna men nu kändes det rätt.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Härligt att allt såg bra ut och så bonus med fina bilder.
  6. 3
    Härligt att allt såg bra ut och så bonus med fina bilder.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar