Halvvägs idag!
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Halvvägs idag!

    Idag är jag i vecka 20+0 och är alltså precis halvvägs. Känns både konstigt och bra att så många veckor redan passerat.
    Mamma till tre skatter födda 04, 06 och 08 och bf 131010
  2. 1
    Halvvägs idag! Idag är jag i vecka 20+0 och är alltså precis halvvägs. Känns både konstigt och bra att så många veckor redan passerat.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Visst är det märkligt! Halvvägs redan!
    Jag blev flyttad bakåt några dagar vid ultraljudet och har nu BF 10/10. Såg att det är samma som dig =)
    Ska ändra i BF-listan också...
  4. 2
    Visst är det märkligt! Halvvägs redan!
    Jag blev flyttad bakåt några dagar vid ultraljudet och har nu BF 10/10. Såg att det är samma som dig =)
    Ska ändra i BF-listan också...
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Åh vad roligt att vi har samma bf! Min första dotter är född före bf och de två andra ca en vecka efter. Kanske prickar jag bf den här gången
  6. 3
    Åh vad roligt att vi har samma bf! Min första dotter är född före bf och de två andra ca en vecka efter. Kanske prickar jag bf den här gången
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Härligt, skönt att tiden går, så att vi kommer närmare att få träffa våra små pyren.
  8. 4
    Härligt, skönt att tiden går, så att vi kommer närmare att få träffa våra små pyren.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar