prata o umgås helst 08:or o närliggande
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    prata o umgås helst 08:or o närliggande

    Hej.
    Bor i Norrtälje (Älmsta) o är lite smått på jakt efter mammor o pappor, runt våran ålder -90:a, med barn runt vår sons ålder -11:a, o gärna så nära i krokarna man kan komma. =)
    Jag & min make håller på o försöker på vårt andra barn nu (hoppas på en flicka )
    o vi hyr ett hus, med stor härlig tomt vid kanalen.
    Vi har en liten blandis tjej på snart 4år, som är världens goaste, o håller uppsikt på lillkillen.

    Har haft lite kontakt med andra mammor här i norrtälje, men deras liv och intressen passade inte riktigt ihop med mig, så nu letar jag väl lite smått efter nya, vettiga mammor o pappor som vill umgås till o från, o även bara sitta o prata.

    Mammor o pappor längre bort får såklart också höra av sig, skrivkompisar vill man gärna ha också. =)
  2. 1
    prata o umgås helst 08:or o närliggande Hej.
    Bor i Norrtälje (Älmsta) o är lite smått på jakt efter mammor o pappor, runt våran ålder -90:a, med barn runt vår sons ålder -11:a, o gärna så nära i krokarna man kan komma. =)
    Jag & min make håller på o försöker på vårt andra barn nu (hoppas på en flicka )
    o vi hyr ett hus, med stor härlig tomt vid kanalen.
    Vi har en liten blandis tjej på snart 4år, som är världens goaste, o håller uppsikt på lillkillen.

    Har haft lite kontakt med andra mammor här i norrtälje, men deras liv och intressen passade inte riktigt ihop med mig, så nu letar jag väl lite smått efter nya, vettiga mammor o pappor som vill umgås till o från, o även bara sitta o prata.

    Mammor o pappor längre bort får såklart också höra av sig, skrivkompisar vill man gärna ha också. =)
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Hej, Jag är född 84 å har en son född 11 å en till på väg. Bor inte speciellt nära (ca 25 mil ifrån) men vill du skriva så e jag med :-)
  4. 2
    Hej, Jag är född 84 å har en son född 11 å en till på väg. Bor inte speciellt nära (ca 25 mil ifrån) men vill du skriva så e jag med :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Ja men "brevvänner" är alltid kul o ha också. =)
  6. 3
    Ja men "brevvänner" är alltid kul o ha också. =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar