Prinsessan är här!
_1306 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Prinsessan är här!

    Idag fyller vår lilla prinsessa 1 vecka. Hon var beräknad till 9 Juni men valde att komma ut redan i v.37. Vägde 2950 kg och är 48 cm lång. Helt perfekt och det vackraste vi sett. Förlossningen gick jättebra! Allt gick väldigt fort, kom in och var fem cm öppen, tre timmar senare var allt klart. Underbar barnmorska och undersköterska som förlöste. En mycket positiv upplevelse. Hoppas ni snart också får träffa era bebisar. Lycka till!
  2. 1
    Prinsessan är här! Idag fyller vår lilla prinsessa 1 vecka. Hon var beräknad till 9 Juni men valde att komma ut redan i v.37. Vägde 2950 kg och är 48 cm lång. Helt perfekt och det vackraste vi sett. Förlossningen gick jättebra! Allt gick väldigt fort, kom in och var fem cm öppen, tre timmar senare var allt klart. Underbar barnmorska och undersköterska som förlöste. En mycket positiv upplevelse. Hoppas ni snart också får träffa era bebisar. Lycka till!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Grattis va roligt!!=) Är också beräknad till den 9 juni med en liten tjej men hon har inte valt att titta ut än. Börjar dock önska att hon snart vill komma, mår konstant illa just nu. Men men den som väntar på något gott..
  4. 2
    Grattis va roligt!!=) Är också beräknad till den 9 juni med en liten tjej men hon har inte valt att titta ut än. Börjar dock önska att hon snart vill komma, mår konstant illa just nu. Men men den som väntar på något gott..
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Grattis!!
    Jag har bf 6/6, så precis en vecka kvar idag! Hoppas min bebis vill ut snart också
  6. 3
    Grattis!!
    Jag har bf 6/6, så precis en vecka kvar idag! Hoppas min bebis vill ut snart också
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar