Sömn
_1310 Oktoberbarn
  1. larnstrom
    #1

    Sömn

    Hej! Jag undrar om det är fler än jag som nu i andra trimetern - när allt ska vara bra och härligt - har svårt att sova? Jag vaknar varenda natt runt fyra och måste kissa, sen sparkar det och jag har svårt att somna om. Har börjat drömma massa konstigt, tack och lov inte om barnet men jag är supertrött på förmiddagen och somnar tidigt på kvällen, precis som i början...
  2. 1
    Sömn Hej! Jag undrar om det är fler än jag som nu i andra trimetern - när allt ska vara bra och härligt - har svårt att sova? Jag vaknar varenda natt runt fyra och måste kissa, sen sparkar det och jag har svårt att somna om. Har börjat drömma massa konstigt, tack och lov inte om barnet men jag är supertrött på förmiddagen och somnar tidigt på kvällen, precis som i början...
  3. Medlem sedan
    Mar 2013
    #2
    Jag har exakt samma problem! Kissenödig och en väldigt livlig bebis nattetid så jag förstår exakt hur du känner! Jag har dessutom svåra smärtor i buken p.g.a ärrvävnad så det där med att andra trimetern ska vara så fantastiskt upplever inte jag...
  4. 2
    Jag har exakt samma problem! Kissenödig och en väldigt livlig bebis nattetid så jag förstår exakt hur du känner! Jag har dessutom svåra smärtor i buken p.g.a ärrvävnad så det där med att andra trimetern ska vara så fantastiskt upplever inte jag...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar