Gravid i Lund och omnejd?
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2013
    #1

    Gravid i Lund och omnejd?

    Skulle vara fint att komma i kontakt med andra blivande mammor och pappor i Lund och omnejd...
  2. 1
    Gravid i Lund och omnejd? Skulle vara fint att komma i kontakt med andra blivande mammor och pappor i Lund och omnejd...
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Det tycker jag med :-)
    Jag bor i Lund, bor du också här eller utanför Lund?
  4. 2
    Det tycker jag med :-)
    Jag bor i Lund, bor du också här eller utanför Lund?
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Äntligen fler Lundabor! Jag bor i Lund!
  6. 3
    Äntligen fler Lundabor! Jag bor i Lund!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Frugan jobbar i Lund men vi bor c:a 3 mil därifrån.
  8. 4
    Frugan jobbar i Lund men vi bor c:a 3 mil därifrån.
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Vad kul att vi är fler som bor i/i närheten av Lund :-)
    Har ni BF i oktober? Jag är egentligen med i ankomstgruppen för december.. :-)
  10. 5
    Vad kul att vi är fler som bor i/i närheten av Lund :-)
    Har ni BF i oktober? Jag är egentligen med i ankomstgruppen för december.. :-)
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    Jag har bf 10/10. Jag väntar mitt fjärde barn, har tre döttrar födda 04, 06 och 08.
  12. 6
    Jag har bf 10/10. Jag väntar mitt fjärde barn, har tre döttrar födda 04, 06 och 08.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Ballerinakex: Är också decemberbarn men följer barnet mamman så finns risken att det blir i oktober och följer det pappan så blir det i januari.
  14. 7
    Ballerinakex: Är också decemberbarn men följer barnet mamman så finns risken att det blir i oktober och följer det pappan så blir det i januari.
  15. Medlem sedan
    Oct 2012
    #8
    Hej igen! Funderar på om vi ska skapa en Fb-grupp eller liknande? Eftersom vi hänger i olika ankomstgrupper?
  16. 8
    Hej igen! Funderar på om vi ska skapa en Fb-grupp eller liknande? Eftersom vi hänger i olika ankomstgrupper?
  17. Medlem sedan
    Jun 2011
    #9
    Hej!

    Ursäkta min frånvaro. Jag är inte så flitig på denna sidan länge, vi har startat en facebookgrupp, vi som hängde i ankomstgruppen för decemberbarn.
    Men det blir kanske konstigt med en fb-grupp, Beabo, vi är ju bara tre i denna tråden ;-) Det verkar ju som trådstartaren Miriamdreifaldt helt har försvunnit....? Det kanske redan finns en grupp för gravida i Lund på fb, har du kollat runt lite? Isånafall kanske vi kan hoppa på den? Eller vad tycker ni? :-)
  18. 9
    Hej!

    Ursäkta min frånvaro. Jag är inte så flitig på denna sidan länge, vi har startat en facebookgrupp, vi som hängde i ankomstgruppen för decemberbarn.
    Men det blir kanske konstigt med en fb-grupp, Beabo, vi är ju bara tre i denna tråden ;-) Det verkar ju som trådstartaren Miriamdreifaldt helt har försvunnit....? Det kanske redan finns en grupp för gravida i Lund på fb, har du kollat runt lite? Isånafall kanske vi kan hoppa på den? Eller vad tycker ni? :-)
  19. Medlem sedan
    Oct 2012
    #10
    Haha, nej tre personer i en grupp är ju aningens lite Tänkte mer om det är mammor i andra ankomstgrupper som vill hänga på , blir det enklare med Fb. Ska kolla runt lite vad som finns!
  20. 10
    Haha, nej tre personer i en grupp är ju aningens lite Tänkte mer om det är mammor i andra ankomstgrupper som vill hänga på , blir det enklare med Fb. Ska kolla runt lite vad som finns!
  21. Medlem sedan
    Jun 2011
    #11
    Beabo, har du hittat något? :-)
    Håller med att det är enklare med fb om vi kan få till en sån grupp. Men visst är det lite smålustigt att det är över 600 visningar på denna tråden, men ingen mer som känner sig manad att skriva...? Tänk om det finns 600 blivande Lundaföräldrar ;-) skämt åsido, det är därför jag gillar fb bättre, där kan man vara mer personlig samtidigt som man vet vem läsarna är :-)
  22. 11
    Beabo, har du hittat något? :-)
    Håller med att det är enklare med fb om vi kan få till en sån grupp. Men visst är det lite smålustigt att det är över 600 visningar på denna tråden, men ingen mer som känner sig manad att skriva...? Tänk om det finns 600 blivande Lundaföräldrar ;-) skämt åsido, det är därför jag gillar fb bättre, där kan man vara mer personlig samtidigt som man vet vem läsarna är :-)
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Men vi som inte har facebook hjälps ju inte av grupper där.
  24. 12
    Men vi som inte har facebook hjälps ju inte av grupper där.
  25. Medlem sedan
    Oct 2012
    #13
    Inget napp tyvärr! Är ni några fler Lunda-föräldrar i decembertråden?
  26. 13
    Inget napp tyvärr! Är ni några fler Lunda-föräldrar i decembertråden?
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #14
    Beabo, nej tyvärr inte. Inga fler i denna gruppen heller tydligen... Vi kan ju hoppas att fler hoppar in på tråden, vi borde ju kunna bli fler... :-)
  28. 14
    Beabo, nej tyvärr inte. Inga fler i denna gruppen heller tydligen... Vi kan ju hoppas att fler hoppar in på tråden, vi borde ju kunna bli fler... :-)
  29. Medlem sedan
    Aug 2013
    #15
    Hej!
    Här är en till blivande mamma i Lund med beräknad förlossning i oktober. Använder dock inte Facebook, men hade kunnat tänka mig en maillista
  30. 15
    Hej!
    Här är en till blivande mamma i Lund med beräknad förlossning i oktober. Använder dock inte Facebook, men hade kunnat tänka mig en maillista
  31. Medlem sedan
    Oct 2012
    #16
    Så kul, välkommen hit! Nu börjar vi bli några stycken!
  32. 16
    Så kul, välkommen hit! Nu börjar vi bli några stycken!
  33. Medlem sedan
    Jun 2011
    #17
    Vad kul att du också hittat hit, Smurfmor :-)
    När har ni BF, Smurfmor och Beabo?
  34. 17
    Vad kul att du också hittat hit, Smurfmor :-)
    När har ni BF, Smurfmor och Beabo?
  35. Medlem sedan
    Oct 2012
    #18
    Jag har bf 10/10.... Känns alldeles för långt borta!
  36. 18
    Jag har bf 10/10.... Känns alldeles för långt borta!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar