sexfråga
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    sexfråga

    Frågan hör kanske mer hemma på en sexsida, men jag vill ha mäns svar och frågar er pappor. Min pojkvän vill alltid att jag ska ligga på magen då det ska gå för honom. Han kör andra ställningar tills det går för mig, sen ber han mig lägga mig på magen. Tänker varje gång att han vill inte se mig då det går för honom, att han vill fantisera om någon annan. Eller är det så att det är extra skönt för män att ta en kvinna bakifrån?
  2. 1
    sexfråga Frågan hör kanske mer hemma på en sexsida, men jag vill ha mäns svar och frågar er pappor. Min pojkvän vill alltid att jag ska ligga på magen då det ska gå för honom. Han kör andra ställningar tills det går för mig, sen ber han mig lägga mig på magen. Tänker varje gång att han vill inte se mig då det går för honom, att han vill fantisera om någon annan. Eller är det så att det är extra skönt för män att ta en kvinna bakifrån?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Glöm det där om att inte se dig

    Det kan vara så att det är lättare för honom genom att friktionen blir större då. Det beror litet på hur lätt man har för att få utlösning över huvud taget, det är något som blir svårare med åren så om han är över 40 t.ex. kan det vara en faktor.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Glöm det där om att inte se dig Det kan vara så att det är lättare för honom genom att friktionen blir större då. Det beror litet på hur lätt man har för att få utlösning över huvud taget, det är något som blir svårare med åren så om han är över 40 t.ex. kan det vara en faktor.
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Samma hemma hos oss, beror helt enkelt på att det är den skönaste ställningen, och i princip den ändarna kan komma i.
  6. 3
    Samma hemma hos oss, beror helt enkelt på att det är den skönaste ställningen, och i princip den ändarna kan komma i.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar