Glad midsommar?
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Glad midsommar?

    Har ni haft en trevlig dag idag? För egen del blev det helt okej, vi var hos sambons familj och umgicks på dagen, och på kvällen hos lite vänner men jag blev supertrött och gick hem redan kl 22. Var lite orolig för att det skulle bli en massa frågor om varför jag inte drack mm då vi ännu inte gått ut med nåt, men nädå - sambon ställde sig och berättade och visade bilder från UL och det var sjukt skönt att äntligen få vara gravid och inte-bara-tjock. Fast de flesta hade listat ut det, en annan har ju fått en rejäl kula, inte rökt på länge och druckit läsk på senaste festerna i gänget...

    Nu är jag hemkommen och ska lyxa till det med knäckebröd och sill innan jag toksomnar. Tack å gonatt!

    Ja just det ja. Nu ändrar jag nick till mitt "vanliga AFF-nick", vilket i och för sig är rätt anonymt det också, men så slipper jag hålla ordning på att knappa i anonym-knappen hela tiden. Det är jag som är tredje gången gillt annars
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  2. 1
    Glad midsommar? Har ni haft en trevlig dag idag? För egen del blev det helt okej, vi var hos sambons familj och umgicks på dagen, och på kvällen hos lite vänner men jag blev supertrött och gick hem redan kl 22. Var lite orolig för att det skulle bli en massa frågor om varför jag inte drack mm då vi ännu inte gått ut med nåt, men nädå - sambon ställde sig och berättade och visade bilder från UL och det var sjukt skönt att äntligen få vara gravid och inte-bara-tjock. Fast de flesta hade listat ut det, en annan har ju fått en rejäl kula, inte rökt på länge och druckit läsk på senaste festerna i gänget...

    Nu är jag hemkommen och ska lyxa till det med knäckebröd och sill innan jag toksomnar. Tack å gonatt!

    Ja just det ja. Nu ändrar jag nick till mitt "vanliga AFF-nick", vilket i och för sig är rätt anonymt det också, men så slipper jag hålla ordning på att knappa i anonym-knappen hela tiden. Det är jag som är tredje gången gillt annars
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vi hade en fin dag igår. Var först hos min mamma och käkade sill och potäter, sedan drog vi på firande med dans runt stången och sånt. På eftermiddagen stack vi till sambons familj och grillade med dem, sedan var det bara att åka hem och kasta ungen i säng. Alldeles lagom dag tycker jag.

    Vad bra att ni berättade så du slipper smyga. Fick ni bra reaktioner? Visst är det skönt att inte behöva klä sig i säckiga kläder för att slippa frågor?
  4. 2
    Vi hade en fin dag igår. Var först hos min mamma och käkade sill och potäter, sedan drog vi på firande med dans runt stången och sånt. På eftermiddagen stack vi till sambons familj och grillade med dem, sedan var det bara att åka hem och kasta ungen i säng. Alldeles lagom dag tycker jag.

    Vad bra att ni berättade så du slipper smyga. Fick ni bra reaktioner? Visst är det skönt att inte behöva klä sig i säckiga kläder för att slippa frågor?
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3
    Jag och maken var hemma på tu man hand och myste hela dagen. Jag har jobbat alldeles för mycket den gångna veckan, så jag sov middag 3 gånger minst :-) där emellan åt vi sill och potatis och grillade på kvällen.

    Idag vaknade jag 8 första gången, men regnet öste ner så klockan var tolv innan vi steg upp ;-)
  6. 3
    Jag och maken var hemma på tu man hand och myste hela dagen. Jag har jobbat alldeles för mycket den gångna veckan, så jag sov middag 3 gånger minst :-) där emellan åt vi sill och potatis och grillade på kvällen.

    Idag vaknade jag 8 första gången, men regnet öste ner så klockan var tolv innan vi steg upp ;-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Vi firade midsommar i Småland hos några kompisar. 10 vuxna och 9 barn, så vi var ett gäng :-)

    Det kom sig att jag och två kompisar började prata om förlossningar och jag sa att "skräm inte upp mig nu inför min andra förlossning" och blinkade med ögonen och tittade ner på min kula, men nej, ingen av dem reagerade...! Så jag fick vara övertydlig och då kunde de erkänna att de hade misstänkt något, men både hade tydligen gjort misstaget att fråga någon som INTE var gravid om de var gravida, så därför vågade ingen av dem säga något... Men nu vet dem :-)
  8. 4
    Vi firade midsommar i Småland hos några kompisar. 10 vuxna och 9 barn, så vi var ett gäng :-)

    Det kom sig att jag och två kompisar började prata om förlossningar och jag sa att "skräm inte upp mig nu inför min andra förlossning" och blinkade med ögonen och tittade ner på min kula, men nej, ingen av dem reagerade...! Så jag fick vara övertydlig och då kunde de erkänna att de hade misstänkt något, men både hade tydligen gjort misstaget att fråga någon som INTE var gravid om de var gravida, så därför vågade ingen av dem säga något... Men nu vet dem :-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Välkommen ut :-)! Det är så härligt att slippa gömma sig bakom massa stora kläder.

    Vi firade midsommar genom att tälta på en ö i södra delen av Stockholms skärgård jag, sambon o minstingen. Mina 2 stora var med sin pappa.
  10. 5
    Välkommen ut :-)! Det är så härligt att slippa gömma sig bakom massa stora kläder.

    Vi firade midsommar genom att tälta på en ö i södra delen av Stockholms skärgård jag, sambon o minstingen. Mina 2 stora var med sin pappa.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar