Det galna humöret eller bara bitchig?
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Det galna humöret eller bara bitchig?

    Fick tokspel på jobbet idag under ett möte med konsulter som (enligt mig) bara ifrågasatte min kompetens och vägrade lyssna. Det slutade med att jag började böla och sprang därifrån som en fjortis.. Så här i efterhand känner jag mig urdum, som värsta hysteriska barnrumpan, även om det faktiskt varit så att jag de tre senaste mötena med dessa herrar gått därifrån med en klump i magen av olust. Nu sa jag i alla fall ifrån (även om det blev på ett ganska dumt sätt). Kan man skylla på hormoner eller är det bara så att jag ÄR en bitch på riktigt? (jo, jag vet redan svaret, dessvärre :-S )
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  2. 1
    Det galna humöret eller bara bitchig? Fick tokspel på jobbet idag under ett möte med konsulter som (enligt mig) bara ifrågasatte min kompetens och vägrade lyssna. Det slutade med att jag började böla och sprang därifrån som en fjortis.. Så här i efterhand känner jag mig urdum, som värsta hysteriska barnrumpan, även om det faktiskt varit så att jag de tre senaste mötena med dessa herrar gått därifrån med en klump i magen av olust. Nu sa jag i alla fall ifrån (även om det blev på ett ganska dumt sätt). Kan man skylla på hormoner eller är det bara så att jag ÄR en bitch på riktigt? (jo, jag vet redan svaret, dessvärre :-S )
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Fy vad tråkigt att det kändes så. Lite överkänslig blir man kanske så reaktionen blir starkare än annars, men du hade säkert fog för din ilska. Bra att du ryter till åt gubbarna tycker jag! Ta ingen skit, som Grynet skulle sagt!
  4. 2
    Fy vad tråkigt att det kändes så. Lite överkänslig blir man kanske så reaktionen blir starkare än annars, men du hade säkert fog för din ilska. Bra att du ryter till åt gubbarna tycker jag! Ta ingen skit, som Grynet skulle sagt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar