Snart tvåbarnsmamma
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Snart tvåbarnsmamma

    Den 24 juli blir min "stora" dotter Troya 1 år. Den 29 juli är lillasyster Ninya beräknad att titta ut..! Herre jisses..! Här går det undan. Jag hoppas bara att jag får vara med på Troyas kalas!

    Grattis alla andra julibarn som fyller 1 år!!
  2. 1
    Snart tvåbarnsmamma Den 24 juli blir min "stora" dotter Troya 1 år. Den 29 juli är lillasyster Ninya beräknad att titta ut..! Herre jisses..! Här går det undan. Jag hoppas bara att jag får vara med på Troyas kalas!

    Grattis alla andra julibarn som fyller 1 år!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Åh vad roligt! Jag läser din blogg, ser fram emot att få se lillasyster ^^
  4. 2
    Åh vad roligt! Jag läser din blogg, ser fram emot att få se lillasyster ^^
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Vad roligt! Förhoppningsvis kommer det en bild snart ;D Jag vill också se!
  6. 3
    Vad roligt! Förhoppningsvis kommer det en bild snart ;D Jag vill också se!
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Underbart =) Vackert namn ni har valt! Har en i släkten som heter Nynja, och hon är lika melodisk och mjuk som namnet låter.

    Vad har ni valt för vagn?
    Det är så svårt att hitta rätt i barnvagns-djungeln.

    Hoppas det går jättebra med förlossningen.

    Två lejon, tufft =))
    Grattis!
  8. 4
    Underbart =) Vackert namn ni har valt! Har en i släkten som heter Nynja, och hon är lika melodisk och mjuk som namnet låter.

    Vad har ni valt för vagn?
    Det är så svårt att hitta rätt i barnvagns-djungeln.

    Hoppas det går jättebra med förlossningen.

    Två lejon, tufft =))
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Nov 2011
    #5
    Men hur känns det nu, att ha en liten och en stor mage?
    Är det stor skillnad på graviditet nummer ett och två?

    24 juli fyller Vide också 1 år, vi fick ju våra underverk samma dag. =)
    Vad tiden gått fort, får lite ångest....
  10. 5
    Men hur känns det nu, att ha en liten och en stor mage?
    Är det stor skillnad på graviditet nummer ett och två?

    24 juli fyller Vide också 1 år, vi fick ju våra underverk samma dag. =)
    Vad tiden gått fort, får lite ångest....
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Tesslatess: Tack Vi tycker också det låter mjukt och vackert. Och passar bra ihop med Troya

    Vi har valt en Mountain Buggy Duet, och vi är hur nöjda som helst! Även Troya älskar den. I den förra vagnen (Britax Vigour 4+)blev hon fort rastlös, uttråkad och ledsen, men i denna lutar hon sig bara tillbaka och njuter Hur skönt som helst. Tänk vilken skillnad det kan vara.

    Tack!

    Marre_303: Ja, varje graviditet är verkligen sin egen. Förra graviditeten var relativt smärtfri, hade ischias i några veckor som försvann med övningar från sjukgymnasten och mådde illa länge i början av graviditeten. Men denna gången har jag illa karpaltunnelsyndrom som gör att händerna somnar så hårt att fingrarna krampar så jag inte kan räta på dem på nätterna och sen på dagarna gör de riktigt ont. Har dock fått skenor till händerna att ha nattetid och övningar att göra på dagarna.

    Jag har även foglossning så jag fått sjukskriva mig och går på kryckor, så min sambo är hemma och har hand om Troya.

    I övrigt går denna graviditeten myyyycket snabbare (som tur var), men det blir väl så när man har en annan liten som tar all uppmärksamhet.

    Just det! Grattis Vide, lite såhär i förskott ;D
    Ja, galet fort..!
  12. 6
    Tesslatess: Tack Vi tycker också det låter mjukt och vackert. Och passar bra ihop med Troya

    Vi har valt en Mountain Buggy Duet, och vi är hur nöjda som helst! Även Troya älskar den. I den förra vagnen (Britax Vigour 4+)blev hon fort rastlös, uttråkad och ledsen, men i denna lutar hon sig bara tillbaka och njuter Hur skönt som helst. Tänk vilken skillnad det kan vara.

    Tack!

    Marre_303: Ja, varje graviditet är verkligen sin egen. Förra graviditeten var relativt smärtfri, hade ischias i några veckor som försvann med övningar från sjukgymnasten och mådde illa länge i början av graviditeten. Men denna gången har jag illa karpaltunnelsyndrom som gör att händerna somnar så hårt att fingrarna krampar så jag inte kan räta på dem på nätterna och sen på dagarna gör de riktigt ont. Har dock fått skenor till händerna att ha nattetid och övningar att göra på dagarna.

    Jag har även foglossning så jag fått sjukskriva mig och går på kryckor, så min sambo är hemma och har hand om Troya.

    I övrigt går denna graviditeten myyyycket snabbare (som tur var), men det blir väl så när man har en annan liten som tar all uppmärksamhet.

    Just det! Grattis Vide, lite såhär i förskott ;D
    Ja, galet fort..!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar