Till alla nykomlingar
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Till alla nykomlingar

    Det händer inte supermycket här på sidan, men vi har en sluten facebookgrupp där vi diskuterar och delar med oss av erfarenheter i stället. Om ni är intresserade av att vara med där är alla hjärtligt välkomna, skicka i så fall ett internmeddelande här till Ballerinakex (hon finns här nedan) eller till mig, där ni skriver vad ni heter på facebook så att man kan leta upp och adda er där.
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  2. 1
    Till alla nykomlingar Det händer inte supermycket här på sidan, men vi har en sluten facebookgrupp där vi diskuterar och delar med oss av erfarenheter i stället. Om ni är intresserade av att vara med där är alla hjärtligt välkomna, skicka i så fall ett internmeddelande här till Ballerinakex (hon finns här nedan) eller till mig, där ni skriver vad ni heter på facebook så att man kan leta upp och adda er där.
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Hej,

    Jag vill gärna vara med i FB gruppen, har mailat Ballerinakex, avvaktar svar!
  4. 2
    Hej,

    Jag vill gärna vara med i FB gruppen, har mailat Ballerinakex, avvaktar svar!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Hej Misso
    Leta upp mig på Facebook å Adda mig som vän så kan jag bjuda in dig
    Anna Sverresdotter Aldén
    Fuck Jante, jag är bäst!

    http://litenskrypin.blogg.se
  6. 3
    Hej Misso
    Leta upp mig på Facebook å Adda mig som vän så kan jag bjuda in dig
    Anna Sverresdotter Aldén
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Misso, jag har skickat meddelande till dig, men såg nu att du redan är tillagd i gruppen. Välkommen, vi hörs mer på facebook :-D
  8. 4
    Misso, jag har skickat meddelande till dig, men såg nu att du redan är tillagd i gruppen. Välkommen, vi hörs mer på facebook :-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar