Föräldrar i Skåne?
_1304 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Föräldrar i Skåne?

    Jag bor i Hofterup och vill gärna ha kontakt med andra nyblivna föräldrar! Min bebisflicka är en glad skitunge som är född 24:e april. Inget särskilt forum passar just nu och jag är uttråkad ute på landet. När sommarsemestrarna är över kanske folk har tid???

    kramar
  2. 1
    Föräldrar i Skåne? Jag bor i Hofterup och vill gärna ha kontakt med andra nyblivna föräldrar! Min bebisflicka är en glad skitunge som är född 24:e april. Inget särskilt forum passar just nu och jag är uttråkad ute på landet. När sommarsemestrarna är över kanske folk har tid???

    kramar
  3. Medlem sedan
    Jan 2013
    #2
    Hej

    Jag har en son som är född 20 april och vi bor i Norrvidinge (rätt nära er då). Vi skulle också behöva lite mer att sysselsätta oss med under vardagarna här ute på landet
    /Mirjam
  4. 2
    Hej

    Jag har en son som är född 20 april och vi bor i Norrvidinge (rätt nära er då). Vi skulle också behöva lite mer att sysselsätta oss med under vardagarna här ute på landet
    /Mirjam
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar