Föräldrargrupp för barn födda 2Stockholm
_1305 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Föräldrargrupp för barn födda 2Stockholm

    Hej! Söker föräldrar som har barn födda 2013 som vill umgås, dela tankar och hitta på massa roliga saker. Min dotter föddes i maj och jag bor väster om Stockholm.
  2. 1
    Föräldrargrupp för barn födda 2Stockholm Hej! Söker föräldrar som har barn födda 2013 som vill umgås, dela tankar och hitta på massa roliga saker. Min dotter föddes i maj och jag bor väster om Stockholm.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej!
    Jag är medlem i en grupp på facebook som heter Stockholmsmammor 2013. Vi har styrt upp träffar sen i vintras och välkomnar alla som vill vara med! Gruppen är hemlig så man måste bli inbjuden för att kunna se den. Du kan mejla mig ditt namn så kan jag bjuda in dig om du vill

    Jag bor söder om Stockholm och fick också en dotter i maj
  4. 2
    Hej!
    Jag är medlem i en grupp på facebook som heter Stockholmsmammor 2013. Vi har styrt upp träffar sen i vintras och välkomnar alla som vill vara med! Gruppen är hemlig så man måste bli inbjuden för att kunna se den. Du kan mejla mig ditt namn så kan jag bjuda in dig om du vill

    Jag bor söder om Stockholm och fick också en dotter i maj
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Hej! Jag bor också söder om Stockholm och skulle också tycka att det var kul att gå med i den gruppen om man får?
  6. 3
    Hej! Jag bor också söder om Stockholm och skulle också tycka att det var kul att gå med i den gruppen om man får?
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Kul! Självfallet Skicka din mejladress i ett privat meddelande så bjuder jag in dig till gruppen Det finns för övrigt fler mammagrupper på facebook som du kan hitta genom att att söka!
  8. 4
    Kul! Självfallet Skicka din mejladress i ett privat meddelande så bjuder jag in dig till gruppen Det finns för övrigt fler mammagrupper på facebook som du kan hitta genom att att söka!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar