RUL och rätt på bikatbonattestet :)
_1312 Decemberbarn.
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    RUL och rätt på bikatbonattestet :)

    Så då fick man äntligen se lilla pyret igen. Sparkade och krumbuktade sig gjorde han, ja, det var en pojke så för min del stämde ju testet med bikarbonat
    hon kunde ju såklart inte säga till hundra % men det verkar vara så ialla fall.
    Lillen mår ju alldeles utmärkt jag mår bra just nu, har haft flera kraftiga yrselanfall som varken jag eller läkaren tror beror på graviditeten utan något annat. Ska bli utredd för Menieres sjukdom. Hoppas såklart att det inte är så men vill ju ändå ha svar då yrseln blir allt värre
    Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen
  2. 1
    RUL och rätt på bikatbonattestet :) Så då fick man äntligen se lilla pyret igen. Sparkade och krumbuktade sig gjorde han, ja, det var en pojke så för min del stämde ju testet med bikarbonat
    hon kunde ju såklart inte säga till hundra % men det verkar vara så ialla fall.
    Lillen mår ju alldeles utmärkt jag mår bra just nu, har haft flera kraftiga yrselanfall som varken jag eller läkaren tror beror på graviditeten utan något annat. Ska bli utredd för Menieres sjukdom. Hoppas såklart att det inte är så men vill ju ändå ha svar då yrseln blir allt värre
    Hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Vad mysigt att se liten :-). Grattis till en liten kille ;-). Ler lite åt testet - jag är ju skeptisk egentligen. Vore ju rätt åt mig om det stämmer för mig med :-). Vi ska på RUL på torsdag - om en vecka. Har inte riktigt bestämt mig än om vi ska ta reda på vad det blir...

    Flytta in i vår FB- grupp du med ;-). Kolla inlägg längre ned på sidan.
  4. 2
    Vad mysigt att se liten :-). Grattis till en liten kille ;-). Ler lite åt testet - jag är ju skeptisk egentligen. Vore ju rätt åt mig om det stämmer för mig med :-). Vi ska på RUL på torsdag - om en vecka. Har inte riktigt bestämt mig än om vi ska ta reda på vad det blir...

    Flytta in i vår FB- grupp du med ;-). Kolla inlägg längre ned på sidan.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Gratulerar till sonen!
    Jag gjorde ju aldrig bikarbonatttestet så jag får aldrig veta om det stämmer, men jag tyckte jag såg på UL v 12 att det var en tjej, ska bli intressant att få veta om jag hade rätt :-)
    Som M@ry skrev - vi har en facebookgrupp där det är mer aktivitet än här, messa bara ditt namn så vi kan hitta dig på FB och bjuda in dig.
  6. 3
    Gratulerar till sonen!
    Jag gjorde ju aldrig bikarbonatttestet så jag får aldrig veta om det stämmer, men jag tyckte jag såg på UL v 12 att det var en tjej, ska bli intressant att få veta om jag hade rätt :-)
    Som M@ry skrev - vi har en facebookgrupp där det är mer aktivitet än här, messa bara ditt namn så vi kan hitta dig på FB och bjuda in dig.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Mitt test fungerade inte då det visade sig bo en flicka hos mig. =)
  8. 4
    Mitt test fungerade inte då det visade sig bo en flicka hos mig. =)
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Grattis till flickan
    Häng gärna med på FB så följs vi åt där.
  10. 5
    Grattis till flickan
    Häng gärna med på FB så följs vi åt där.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar