väntar 1a barnet
_1310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2013
    #1

    väntar 1a barnet

    Hejsan! Hittade in på denna sidan för ett tag sedan. Kanske utbytta lite erfarenheter eller träffa nya vänner. Vi väntar som sagt båtar första barn i oktober.
  2. 1
    väntar 1a barnet Hejsan! Hittade in på denna sidan för ett tag sedan. Kanske utbytta lite erfarenheter eller träffa nya vänner. Vi väntar som sagt båtar första barn i oktober.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Grattis till grav! Kul att du hittat hit. Tyvärr är det inte jätte mycket action här nu för tiden..men kanske blir mer när det närmar sig BF för folk
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://petitessozoe.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  4. 2
    Grattis till grav! Kul att du hittat hit. Tyvärr är det inte jätte mycket action här nu för tiden..men kanske blir mer när det närmar sig BF för folk
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Grattis och välkommen hit!
  6. 3
    Grattis och välkommen hit!
  7. Medlem sedan
    Jun 2013
    #4
    Idag när jag loggade in och skulle kolla ankomstgrupperna, så insåg jag att det inte är så lång kvar till ankomst 2013/10.
    En härlig känsla.
  8. 4
    Idag när jag loggade in och skulle kolla ankomstgrupperna, så insåg jag att det inte är så lång kvar till ankomst 2013/10.
    En härlig känsla.
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Visst börjar det närma sig! Så himla härligt!
  10. 5
    Visst börjar det närma sig! Så himla härligt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2013
    #6
    Blir inte som man tänkt sej riktigt.
    Datumet som vi väntat på hela året har kommit 21 okt, förväntas att bli mamma då. Men ist så har jag varit mamma i en månad ist, han bestämde sej för att komma ut en månad tidigare.
    En välskapt liten pojk.
  12. 6
    Blir inte som man tänkt sej riktigt.
    Datumet som vi väntat på hela året har kommit 21 okt, förväntas att bli mamma då. Men ist så har jag varit mamma i en månad ist, han bestämde sej för att komma ut en månad tidigare.
    En välskapt liten pojk.
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    Grattis!
  14. 7
    Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar