Vill inte vara här...
Missfall
  1. mia_mia
    #1

    Vill inte vara här...

    ...precis som alla ni andra vill jag inte vara på detta forumet alls, men just nu känner jag att jag greppar efter det lilla stöd jag kan få. Mitt andra missfall kom inatt och ingen vet ju om att jag varit gravid (vecka 6) förutom min sambo då men han vet nog inte riktigt hur han ska trösta och jag kan tänka mej att han inte mår toppen själv heller. Alltså jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.. är så ledsen besviken arg... allt!!! Fick första mf 2007 med min ex sambo och det var tufft, dränktes av sorger och stötte bort nästan alla vänner och kunde inte umgås med bebisar eller gravidmagar (nej vi fick aldrig några barn och efter nästan 3 års kämpande så dog även förhållandet) och nu med nya kärleken och livet är toppen egentligen så händer det igen, alltså jag har aldrig varit lyckligare men... VARFÖR!!!!! Förtjänar jag inte alls att få äran att bli mamma :`( Men vill inte hamna i samma nedåt sorg spiral så vill ta nya tag och gå vidare, hoppas på att kunna bli gravid igen och att det lyckas då.... hjäp, hur gör ni??
  2. 1
    Vill inte vara här... ...precis som alla ni andra vill jag inte vara på detta forumet alls, men just nu känner jag att jag greppar efter det lilla stöd jag kan få. Mitt andra missfall kom inatt och ingen vet ju om att jag varit gravid (vecka 6) förutom min sambo då men han vet nog inte riktigt hur han ska trösta och jag kan tänka mej att han inte mår toppen själv heller. Alltså jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.. är så ledsen besviken arg... allt!!! Fick första mf 2007 med min ex sambo och det var tufft, dränktes av sorger och stötte bort nästan alla vänner och kunde inte umgås med bebisar eller gravidmagar (nej vi fick aldrig några barn och efter nästan 3 års kämpande så dog även förhållandet) och nu med nya kärleken och livet är toppen egentligen så händer det igen, alltså jag har aldrig varit lyckligare men... VARFÖR!!!!! Förtjänar jag inte alls att få äran att bli mamma :`( Men vill inte hamna i samma nedåt sorg spiral så vill ta nya tag och gå vidare, hoppas på att kunna bli gravid igen och att det lyckas då.... hjäp, hur gör ni??
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Känner med dig! Vill ge dig en styrkekram!! Fick missfall för 4 mån sen, och vi försöker, men inget händer . Känner samma som du o gör samma oxå, stöter bort alla runt mig, även min sambo, fick missfall för 4 mån sen är 32 och när jag försöker få hjälp från barnmorskan dumförklarar hon mig och tycker jag ska åka på en resa.. Du förstår nog vad jag menar. Kram på dig och jag håller tummarna o tårna att det blir en bebis för dig snart!
  4. 2
    Känner med dig! Vill ge dig en styrkekram!! Fick missfall för 4 mån sen, och vi försöker, men inget händer . Känner samma som du o gör samma oxå, stöter bort alla runt mig, även min sambo, fick missfall för 4 mån sen är 32 och när jag försöker få hjälp från barnmorskan dumförklarar hon mig och tycker jag ska åka på en resa.. Du förstår nog vad jag menar. Kram på dig och jag håller tummarna o tårna att det blir en bebis för dig snart!
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Så fruktansvärt och orättvist!
    Jag känner med dig. Fick missfall vecka 13 nu trodde jag att jag var gravid igen men fått massa blödningar. Antar att det kanske var ett ägg som inte fick fäste denna gång...

    Läs gärna min historia som jag försöker sprida för att vi som råkar ut för missfall inte ska känna oss ensamma!

    http://anniken.blogg.se/2014/january/min-historia.html
  6. 3
    Så fruktansvärt och orättvist!
    Jag känner med dig. Fick missfall vecka 13 nu trodde jag att jag var gravid igen men fått massa blödningar. Antar att det kanske var ett ägg som inte fick fäste denna gång...

    Läs gärna min historia som jag försöker sprida för att vi som råkar ut för missfall inte ska känna oss ensamma!

    http://anniken.blogg.se/2014/january/min-historia.html
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar