bus*
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    bus*

    Min lill* är en riktig bus*. I förrgår åkte vi in till förlossningen eftersom jag var orolig. Hade så lite rörelser och mkt sammandragningar. Men allt var bra! Den hade bara druckit upp massa fostervatten och var jättekissenödig och hade inte så mkt kvar att röra sig i. Så vi fick åka hem och sova för att komma tillbaka på kontroll igår. Under natten fick jag vad jag tror är värkar. Molande i ryggen och smärtsamma sammandragningar fram. Tänkte yes nu är det på g. Bebisen dansade också mycket så det kändes bra. Var inne på kontroll allt var toppen. Värkarna höll i hela dagen igår kom med ca 10 min mellanrum och var inte jättestarka men iaf sådär att jag fick stanna upp. Sedan kom kvällen. Jag lyckades somna och då avtog värkarna. Sovit hela natten. Typ inga värkar kvar. Så det känns ju lite snopet. Men men nu på förmiddagen har jag iaf putsat alla fönster i lägenheten och tänkte väl kanske ta en tur med dammsugaren också. Bebisen gosar runt lite i den lilla plats som finns kvar och jag har lite sammandragningar. Så det kanske kommer igång snart iaf. Jag hade BF i fredags oxå kanske ska tilläggas!
  2. 1
    bus* Min lill* är en riktig bus*. I förrgår åkte vi in till förlossningen eftersom jag var orolig. Hade så lite rörelser och mkt sammandragningar. Men allt var bra! Den hade bara druckit upp massa fostervatten och var jättekissenödig och hade inte så mkt kvar att röra sig i. Så vi fick åka hem och sova för att komma tillbaka på kontroll igår. Under natten fick jag vad jag tror är värkar. Molande i ryggen och smärtsamma sammandragningar fram. Tänkte yes nu är det på g. Bebisen dansade också mycket så det kändes bra. Var inne på kontroll allt var toppen. Värkarna höll i hela dagen igår kom med ca 10 min mellanrum och var inte jättestarka men iaf sådär att jag fick stanna upp. Sedan kom kvällen. Jag lyckades somna och då avtog värkarna. Sovit hela natten. Typ inga värkar kvar. Så det känns ju lite snopet. Men men nu på förmiddagen har jag iaf putsat alla fönster i lägenheten och tänkte väl kanske ta en tur med dammsugaren också. Bebisen gosar runt lite i den lilla plats som finns kvar och jag har lite sammandragningar. Så det kanske kommer igång snart iaf. Jag hade BF i fredags oxå kanske ska tilläggas!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Håller tummarna att det kommer igång snart!
  4. 2
    Håller tummarna att det kommer igång snart!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Hoppas det startar snart!! Inte roligt att bli lurad sådär
  6. 3
    Hoppas det startar snart!! Inte roligt att bli lurad sådär
  7. Medlem sedan
    Jan 2013
    #4

    ute!!

    Skriver mera senare!
  8. 4
    ute!! Skriver mera senare!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar