BF-dagen
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    BF-dagen

    Idag har jag BF, Troya som fyllde 1 år i onsdags ska få en lillasyster när som helst nu.

    Dock känner jag ingenting förutom sammandragningar som "spänner" lite nere i mensmagen ibland, men ingenting som smärtar direkt.
    Håll tummarna att jag slipper gå över tiden allt för länge... fy vad tråkigt det är att vänta.
  2. 1
    BF-dagen Idag har jag BF, Troya som fyllde 1 år i onsdags ska få en lillasyster när som helst nu.

    Dock känner jag ingenting förutom sammandragningar som "spänner" lite nere i mensmagen ibland, men ingenting som smärtar direkt.
    Håll tummarna att jag slipper gå över tiden allt för länge... fy vad tråkigt det är att vänta.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Jag tänkte på dig alldeles härom dagen, att det snart borde vara dags för dig nu! Mår du bra, bortsett från att du är trött på att vänta?
    Håller tummarna för att allt går kanonbra och att ni snart har er nya familjemedlem hos er.
  4. 2
    Jag tänkte på dig alldeles härom dagen, att det snart borde vara dags för dig nu! Mår du bra, bortsett från att du är trött på att vänta?
    Håller tummarna för att allt går kanonbra och att ni snart har er nya familjemedlem hos er.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Håller alla tummarna för att lillasyster snart är här!
  6. 3
    Håller alla tummarna för att lillasyster snart är här!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Har en förjävlig foglossning som jag gärna blir av med snart. Kan ju inte göra någonting själv och det mår jag inte bra av.

    Så hoppas verkligen att hon väljer att komma ut snart!
  8. 4
    Har en förjävlig foglossning som jag gärna blir av med snart. Kan ju inte göra någonting själv och det mår jag inte bra av.

    Så hoppas verkligen att hon väljer att komma ut snart!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar