Ingen julibebis
_1307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Ingen julibebis

    Nej ingen julibebis blev det för mig. Hon verkar trivad alltför bra i magen har inga som helst tecken på förestående förlossning, En vecka över tiden i morgon.
  2. 1
    Ingen julibebis Nej ingen julibebis blev det för mig. Hon verkar trivad alltför bra i magen har inga som helst tecken på förestående förlossning, En vecka över tiden i morgon.
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Det blev ingen augustibebis för mig heller. Hade bf 29 juli, så det är bf+4 idag... Frustrerande!! :/
  4. 2
    Det blev ingen augustibebis för mig heller. Hade bf 29 juli, så det är bf+4 idag... Frustrerande!! :/
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Trodde inte heller jag skulle få en Julibebis. Men 16:14 den 31 så såg vår son Oscari dagens ljus för första gången. Efter 12 timmars aktivt arbete och en sugklockas hjälp. Vi var trötta alla tre då kan jag säga!!
  6. 3
    Trodde inte heller jag skulle få en Julibebis. Men 16:14 den 31 så såg vår son Oscari dagens ljus för första gången. Efter 12 timmars aktivt arbete och en sugklockas hjälp. Vi var trötta alla tre då kan jag säga!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2011
    #4
    Grattis carolineand
  8. 4
    Grattis carolineand
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Hur går det för dig mathil1? Någon bebbe som kommit ut än?
    För mig står det fortfarande stilla bf+5 idag.
  10. 5
    Hur går det för dig mathil1? Någon bebbe som kommit ut än?
    För mig står det fortfarande stilla bf+5 idag.
  11. Medlem sedan
    Nov 2012
    #6
    Nej ingenting på gång. Inga förvärkar, lite sammmandragningar men det är väldigt lite. Är 41+0 idag så jag har börjat förbereda mig på att det kanske blir igångsättning men förhoppningsvis slipper jag!
  12. 6
    Nej ingenting på gång. Inga förvärkar, lite sammmandragningar men det är väldigt lite. Är 41+0 idag så jag har börjat förbereda mig på att det kanske blir igångsättning men förhoppningsvis slipper jag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar