söker småbarnsföräldrar i Malmö
_1303 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    söker småbarnsföräldrar i Malmö

    Hej
    Jag letar efter nya vänner med barn i min lilla dotters eller stora killens ålder
    Är hemma just nu med Nemi som är för mars 2013 medan min stora börjar på förskolan nu på måndag. Han är född oktober 2011
    Skulle vara jättetrevligt med lite mera folk att umgås med på dagarna. Mio går på förskolan 9-15 så det blir mest mig och lilla tjejen ni får träffa i så fall
    Nina heter jag förresten, har nyligen fyllt 35 och bor med man och barnen på möllan direkt vid folkets park
  2. 1
    söker småbarnsföräldrar i Malmö Hej
    Jag letar efter nya vänner med barn i min lilla dotters eller stora killens ålder
    Är hemma just nu med Nemi som är för mars 2013 medan min stora börjar på förskolan nu på måndag. Han är född oktober 2011
    Skulle vara jättetrevligt med lite mera folk att umgås med på dagarna. Mio går på förskolan 9-15 så det blir mest mig och lilla tjejen ni får träffa i så fall
    Nina heter jag förresten, har nyligen fyllt 35 och bor med man och barnen på möllan direkt vid folkets park
  3. Medlem sedan
    Sep 2012
    #2
    Hej Nina! Vad trevligt, själv bor jag nära pildammsparken och har en flicka på 6 månader, hon föddes den 16 mars
  4. 2
    Hej Nina! Vad trevligt, själv bor jag nära pildammsparken och har en flicka på 6 månader, hon föddes den 16 mars
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Min lilla är född 12 mars :
    Då bor vi ju väldigt nära varandra
    Har du viber? Vad gör ni idag, lust att komma förbi på enkopp kaffe?
  6. 3
    Min lilla är född 12 mars :
    Då bor vi ju väldigt nära varandra
    Har du viber? Vad gör ni idag, lust att komma förbi på enkopp kaffe?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar