Hej alla blivande föräldrar
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Hej alla blivande föräldrar

    Jag har varit väldigt dålig på att skriva här. Mkt pga att vi gifte oss i lördags och haft hela sommaren till att fixa med det. Sen igår när jag skulle vila och ta det lugnt gick mitt vatten. Nu sitter vi här på bb med en liten tjej som kom i v 33+6. Hon är super stark och ligger på neo.

    Vill önska er alla lycka till och hoppas ni får träffa era små snart.
  2. 1
    Hej alla blivande föräldrar Jag har varit väldigt dålig på att skriva här. Mkt pga att vi gifte oss i lördags och haft hela sommaren till att fixa med det. Sen igår när jag skulle vila och ta det lugnt gick mitt vatten. Nu sitter vi här på bb med en liten tjej som kom i v 33+6. Hon är super stark och ligger på neo.

    Vill önska er alla lycka till och hoppas ni får träffa era små snart.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Oj, hon hade bråttom ut!
    Stort grattis till er dotter!
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  4. 2
    Oj, hon hade bråttom ut!
    Stort grattis till er dotter!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Hurra! Stort grattis till första lilla septemberbebisen! Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni inte behöver vara på neo allt för länge!
    Hon stor (liten) är hon och heter hon något?

    Vi ska faktiskt gifta oss på lördag, jag kommer vara 36+3 då och har nojat lite att bebisen ska komma innan, skönt att ni hann med bröllopet innan lilltjejen tittade ut!
  6. 3
    Hurra! Stort grattis till första lilla septemberbebisen! Jag hoppas att ni alla mår bra och att ni inte behöver vara på neo allt för länge!
    Hon stor (liten) är hon och heter hon något?

    Vi ska faktiskt gifta oss på lördag, jag kommer vara 36+3 då och har nojat lite att bebisen ska komma innan, skönt att ni hann med bröllopet innan lilltjejen tittade ut!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Åh grattis!!! Nu när första bebisen kommit börjar man verkligen känna att det snart är dags.
    Hoppas ni alla mår bra!
  8. 4
    Åh grattis!!! Nu när första bebisen kommit börjar man verkligen känna att det snart är dags.
    Hoppas ni alla mår bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2012
    #5
    Stort grattis!
  10. 5
    Stort grattis!
  11. Medlem sedan
    Jul 2013
    #6
    Grattis!!
    Skönt att höra att hon mår bra. Hoppas att ni får komma hem snart.
  12. 6
    Grattis!!
    Skönt att höra att hon mår bra. Hoppas att ni får komma hem snart.
  13. Medlem sedan
    Jan 2013
    #7
    Vilken bröllopspresent! Grattis till både bebis och giftemål!
  14. 7
    Vilken bröllopspresent! Grattis till både bebis och giftemål!
  15. Medlem sedan
    Oct 2012
    #8
    Tack så mkt. Känns väldigt overkligt och fort gick det. Hon vägde 2660g så ganska stor. En stark liten tjej som heter emelie. Så glad över att hon är så stabil som hon är. Vi kommer antagligen få hemvård snart och sen blir vi utskrivna när hon kan äta själv.
  16. 8
    Tack så mkt. Känns väldigt overkligt och fort gick det. Hon vägde 2660g så ganska stor. En stark liten tjej som heter emelie. Så glad över att hon är så stabil som hon är. Vi kommer antagligen få hemvård snart och sen blir vi utskrivna när hon kan äta själv.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar