Foglossning eller vad?
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Foglossning eller vad?

    Hej. Det märks att det börjar bli tungt för kroppen nu, för nu börjar alla krämpor komma. Jag är i v 37 nu. Nån som har erfarenhet av foglossning? Hittills har jag inte haft några problem med det. Men senaste veckan har det börjat hugga till precis under magen, typ vid troskanten. Det är mitt på magen och kommer bara när jag rör mig, typ när jag går och ibland om jag vrider mig lite konstigt. Och vissa dagar är det värre och vissa dagar känns det inte alls.

    Kan detta vara foglossning eller sitter det för högt upp för det? Känner inget i ryggen eller på sidorna eller så.
  2. 1
    Foglossning eller vad? Hej. Det märks att det börjar bli tungt för kroppen nu, för nu börjar alla krämpor komma. Jag är i v 37 nu. Nån som har erfarenhet av foglossning? Hittills har jag inte haft några problem med det. Men senaste veckan har det börjat hugga till precis under magen, typ vid troskanten. Det är mitt på magen och kommer bara när jag rör mig, typ när jag går och ibland om jag vrider mig lite konstigt. Och vissa dagar är det värre och vissa dagar känns det inte alls.

    Kan detta vara foglossning eller sitter det för högt upp för det? Känner inget i ryggen eller på sidorna eller så.
  3. Medlem sedan
    Mar 2013
    #2
    Jag skulle gissa på att det är bebisen som fixerar sig bara
  4. 2
    Jag skulle gissa på att det är bebisen som fixerar sig bara
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar