Gått över tiden!
_1308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Gått över tiden!

    Åh så segt att vänta, börjar bli otålig o rastlös! Nu på torsdag, den 15, ska vi på ultraljud och är jag "mogen" så börjar de sätta igång mig. Som om jag vore en tomat liksom Hur går det för er andra?
  2. 1
    Gått över tiden! Åh så segt att vänta, börjar bli otålig o rastlös! Nu på torsdag, den 15, ska vi på ultraljud och är jag "mogen" så börjar de sätta igång mig. Som om jag vore en tomat liksom Hur går det för er andra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2012
    #2
    Samma här!

    Jag hade iofs bf igår, men eftersom tillväxtultraljud visat att jag bär på en stor bebis så vill jag verkligen inte gå över tiden för då kommer bebis bara bli ännu större...

    Om det inte sätter igång av sig självt är risken stor att det blir kejsarsnitt istället så jag håller tummarna för att det ska sätta igång snart:-) Har sedan ett par veckor tillbaka sammandragningar som blir kraftigare och kraftigare, dock utan att göra ont.
  4. 2
    Samma här!

    Jag hade iofs bf igår, men eftersom tillväxtultraljud visat att jag bär på en stor bebis så vill jag verkligen inte gå över tiden för då kommer bebis bara bli ännu större...

    Om det inte sätter igång av sig självt är risken stor att det blir kejsarsnitt istället så jag håller tummarna för att det ska sätta igång snart:-) Har sedan ett par veckor tillbaka sammandragningar som blir kraftigare och kraftigare, dock utan att göra ont.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar