jag har 12 barn fråga mig vad ni vill
Många barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    jag har 12 barn fråga mig vad ni vill

    jag har 12 barn fråga mig vad ni vill. jag svara när jag har tid
    Mamma till 12 barn
  2. 1
    jag har 12 barn fråga mig vad ni vill jag har 12 barn fråga mig vad ni vill. jag svara när jag har tid
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Är så imponerad av dig och alla er andra som har så många barn! Jag har alltid haft en önskan om många barn och såg framför mig att iallafall skaffa 5-6, men kan nu vid 2 barn inse att varken jag eller min man "orkar" skaffa fler..
    Båda har varit kolikbarn med stora magproblem vilket har resulterat i oerhört dålig sömn under barnens 4-5 första år!! Förutom detta så har jag känt bristen på att räcka till för fler än dessa två rackare som man har satt till världen.
    Men en stor eloge till dig och alla ni andra "storfamiljer", jag är jätteimponerade på era utomjordiska krafter som jag i allafall känt behövs!
  4. 2
    Är så imponerad av dig och alla er andra som har så många barn! Jag har alltid haft en önskan om många barn och såg framför mig att iallafall skaffa 5-6, men kan nu vid 2 barn inse att varken jag eller min man "orkar" skaffa fler..
    Båda har varit kolikbarn med stora magproblem vilket har resulterat i oerhört dålig sömn under barnens 4-5 första år!! Förutom detta så har jag känt bristen på att räcka till för fler än dessa två rackare som man har satt till världen.
    Men en stor eloge till dig och alla ni andra "storfamiljer", jag är jätteimponerade på era utomjordiska krafter som jag i allafall känt behövs!
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Från Malmö med vad roligt!
  6. 3
    Från Malmö med vad roligt!
  7. Anonym
    #4
    Bra att det finns de som skaffar flera barn, det kompenserar oss som bara fick ett.
  8. 4
    Bra att det finns de som skaffar flera barn, det kompenserar oss som bara fick ett.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar