Halsbränna igen
_1309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Halsbränna igen

    Denna graviditeten har jag så mycket halsbränna, kan inte minnas alls att det var så vid de tidigare. Min mamma säger att om man har mycket halsbränna får man barn med mycket hår. Mina barn har bara varit lite fjuniga, denna kanske har en rejäl kalufs då! Någon som känner igen det?
  2. 1
    Halsbränna igen Denna graviditeten har jag så mycket halsbränna, kan inte minnas alls att det var så vid de tidigare. Min mamma säger att om man har mycket halsbränna får man barn med mycket hår. Mina barn har bara varit lite fjuniga, denna kanske har en rejäl kalufs då! Någon som känner igen det?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Jag fick två töser med kolsvart hår och jag hade inte halsbränna en enda gång under den graviditeten så det stämde inte på mig iaf
  4. 2
    Jag fick två töser med kolsvart hår och jag hade inte halsbränna en enda gång under den graviditeten så det stämde inte på mig iaf
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Jag hade också mycket halsbränna denna gång och om jag kommer ihåg rätt hade jag det med ettan, men inte så farligt med tvåan. Lillebror har rätt mycket hår, det är alldeles ljust, ettan hade nog minst hår och tvåan var mörkare, fast han är alldeles ljus och krullig idag.
    Som allt annat är det nog bara skrock, men det är alltid kul att spekulera hur bebisen kommer se ut!
  6. 3
    Jag hade också mycket halsbränna denna gång och om jag kommer ihåg rätt hade jag det med ettan, men inte så farligt med tvåan. Lillebror har rätt mycket hår, det är alldeles ljust, ettan hade nog minst hår och tvåan var mörkare, fast han är alldeles ljus och krullig idag.
    Som allt annat är det nog bara skrock, men det är alltid kul att spekulera hur bebisen kommer se ut!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar