Vilar från tonåringar....
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Vilar från tonåringar....

    Iallafall i ca 2½ år. Idag fyller melllantjejen 20 och minstingen är 10½ så nu är jag "tonåringsfri" ett tag

    Fast jag kan inte beklaga mig, båda de stora har varit rätt lugna. Hon som idag fyller 20 hade lite problem i början av tonåren, men det var nog mest vår skilsmässa som spelade in där. Och hon har hanterat problemen alldeles ypperligt och är idag en klok, vuxen, fantastisk ung kvinna.

    Vågar man hoppas på att det går lika - relativt - smidigt med Lilltjejen också?....

    Ha en fin sensommarhelg alla goa singelminglare, ska vi försöka få lite fart i den här gruppen igen?

  2. 1
    Vilar från tonåringar.... Iallafall i ca 2½ år. Idag fyller melllantjejen 20 och minstingen är 10½ så nu är jag "tonåringsfri" ett tag

    Fast jag kan inte beklaga mig, båda de stora har varit rätt lugna. Hon som idag fyller 20 hade lite problem i början av tonåren, men det var nog mest vår skilsmässa som spelade in där. Och hon har hanterat problemen alldeles ypperligt och är idag en klok, vuxen, fantastisk ung kvinna.

    Vågar man hoppas på att det går lika - relativt - smidigt med Lilltjejen också?....

    Ha en fin sensommarhelg alla goa singelminglare, ska vi försöka få lite fart i den här gruppen igen?
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Ja, det där hamnade ju lite fel, men hade jag inte skrivit den sista raden hade ingen märkt det? Helt fel blev det ju inte

    Önskar er alla tonårsföräldrar en bra helg också!
  4. 2
    Ja, det där hamnade ju lite fel, men hade jag inte skrivit den sista raden hade ingen märkt det? Helt fel blev det ju inte

    Önskar er alla tonårsföräldrar en bra helg också!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar