mys
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    mys

    Just nu är det full fart på Henry. Han vill gå och klättra hela tiden. Förmiddagsluren "väljer" han ofta bort. Så även idag... Efter lunch sov han 1,5 h i vagnen. Jag tog in honom och satte mig i soffan med honom, då somnade han om i min famn och där är vi fortfarande 40 min senare...
    Och jag som brukar vara dålig på att stanna upp och njuta av det som är nu tar chansen att myyysa och njuta av hans snusningar i min famn <3
    Snart väckning så vi får hämta hem storebror från fsk!
  2. 1
    mys Just nu är det full fart på Henry. Han vill gå och klättra hela tiden. Förmiddagsluren "väljer" han ofta bort. Så även idag... Efter lunch sov han 1,5 h i vagnen. Jag tog in honom och satte mig i soffan med honom, då somnade han om i min famn och där är vi fortfarande 40 min senare...
    Och jag som brukar vara dålig på att stanna upp och njuta av det som är nu tar chansen att myyysa och njuta av hans snusningar i min famn <3
    Snart väckning så vi får hämta hem storebror från fsk!
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Gilla! Skönt att upptäcka att man kan njuta av nuet. Så är det med mig också.
  4. 2
    Gilla! Skönt att upptäcka att man kan njuta av nuet. Så är det med mig också.
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Imorse fick jag med uppleva av att ha min son i famnen - det var helt underbart. Det varade inte mer än i fem minuter. Men det var längesen jag fick fem lugna mysiga minutrar från honom. Njöt varje sekund. Det gjorde min dag
  6. 3
    Imorse fick jag med uppleva av att ha min son i famnen - det var helt underbart. Det varade inte mer än i fem minuter. Men det var längesen jag fick fem lugna mysiga minutrar från honom. Njöt varje sekund. Det gjorde min dag
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    De små stunderna är underbara <3
    Bara att sonen lägger sin hand i min är en obeskrivligt värmande härlig känsla
  8. 4
    De små stunderna är underbara <3
    Bara att sonen lägger sin hand i min är en obeskrivligt värmande härlig känsla
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar